Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 May 2010

Jom Menyestimkan Diri Kat Sini....!!!! Jomlah....

Lama dah aku tak buat entry melelehkan air lioq... Entry makanlah... Bila cuti UiTM ni jer, mulalah adik aku Anor bagi cadangan nak makan kat mana2... Kat Steamboat Ketam Village lah, makan meatball kat IKEA lah, TGI Fridays lah.... Best juga cadangan macam tu... Hehehehe... Padahal abangnye yang lebih2....







Macam biasalah kali ni aku bertiga makan kat restoran Steamboat Ketam Village di Ikano Power Centre... Mana lagi tempat aku nak pergi, kalau jauh2 tu memanglah aku malas nak pergi... So, carilah tempat yang dekat dengan rumah....








Aku macam biasa akan ambil set Lamb Sliced with Tomyam, adik aku Anor Beef Sliced with Tomyam juga dan wife aku order campur2 dengan kuah sup.... Naik penuh meja, padahal makan 3 orang jer....








Suka wife aku makan benda2 macam ni... Kalau bab2 steamboat atau makanan cina ni serah kat dia... Ada jer cadangannye..... Alamak laparlah pulak....




Boleh pulak kali ni pergi makan, dapur kat tempat aku duduk tu lembab sangat nak panas... Depa 2 orang dah start makan dah, yang aku punya kuah terhegeh2 baru nak menggelegak.... Takpe aku pun makan slow, tak retilah nak cepat2....






Settle makan kat situ, macam biasalah round2 kejap kat area Ikano Power Centre tengok apa yang ada... Dan yang pastinye aku akan singgah ke outlet Crocs.... hehehehe..... Untuk mereka2 yang belum mencuba, bolehlah datang ke Ikano mencubanye sendiri yer... Tapi jangan lupa ajak aku sekali.... Rumah aku dekat jer kat situ.... :)

10 comments:

Nur -al- Ain said...

ini ialah zalim kuasa dua. heheheeeee

Chilabaey's Spot 2 said...

Aduiiii Ain... Taknaklah buat entry lepas ni... asyik zalim di mata blogger ni... huhuhuhuhu.... :(

Norul Malakiah Sidek said...

weh ini haruk..gua da berkecur air liur ni encik haha

Chilabaey's Spot 2 said...

Janganlah macam tu... cuma berkongsi informasi tentang makanan... hehehe... kalau nak belanja pun, dah malam... Kedai tu pun dah tutup.... :)

Nurmala Mazlan said...

adoi!!!! lapar pulak memalam ni tgk makanan yg selambak atas meja tu

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nUR_rOsALiNdA....

Alamak sorrylah sebab saya buat entry makan2 malam2 buta ni.... ;)

♥♥ eija ♥♥ said...

ermmmmm

sedap nyer pakngah...
steamboat pun favorite ja jugak hehe..

nak pegi lah nanti hehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Memang sedap... mungkin tempat lain pun ada yang lagi sedap... So, nanti kalau datang sini bolehlah mencubanye yer... :)

Lia Hasty said...

bestnye makan2 pakngah.
lia dh la suka makan.
menyelerakan sungguh.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Takpe2 nanti kalau datang KL, kita pi makan kat sana yer... Sambil2 minum teh waktu petang.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...