Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 May 2010

Award2 Dari Blogger Ku....!!!! Terima Kasih Yer....

Tak dijangka pulak blog aku ni banyak mendapat award dari blogger2 aku.... Cuma lambat nak publish jer, maklumlah kurang mempunyai kesihatan yang sepenuhnye minggu lepas dan minggu berikut2 nye.... Dalam kesempatan dan masa yang dapat diluangkan, so entry kali ini untuk penghargaan kepada blogger2 yang menganugerahkan award2 tersebut.... Ribuan terima kasih sekali diucapkan... aku sangat2 menghargainye.....

Award yang pertama diberikan oleh Blogger Bro/Tuan Eqbal.... Award Jom! Teh Tarih.... Nak ajak kawan2 blogger minum teh tarik kat kedai mamaklah tu... Insya-Allah kalau ada kesempatan tuan.....


Award yang kedua datangnye pulak dari Blogger Icee-Yah... Sangat2 berterima kasih atas award tersebut... Dia ni rajin sangat terjah blog aku dan tinggalkan jejak dalam blog.... Thanks yer.... 


Award yang ini juga datang dari Blogger Icee-Yah juga.... Aku tak tahulah apa yang beautifulnye aku ni... Dahlah jantan... Agaknye aku kena tukar jadi lembut sikit kot... Awww.... Baru sah award tu..... Hehehehe... Apa2 pun terima kasih sekali lagi....


Award yang ke empat ni pulak diberikan untuk aku oleh Blogger Ruhayu Razali..... Katanye blog aku antara blog yang menarik untuk dibaca dan diterjah.... Best ker blog aku ni.... Koranglah yang nilaikannye yer.... Kadang2 tu rasa malu juga berbicara dalam blog ni... Tapi aku suka berkongsi apa yang aku ada dan apa yang aku rasa... Sebab ianya dapat dikongsi bersama.... 


Dan award terakhir ini adalah dari Blogger Laydee_N... Seorang ibu yang sibuk menjalani kehidupan... Mempunyai seorang anak yang sangat2 comel.... Dia ni rajin sangat terjah blog aku... Selain itu juga rajin memberikan komen berguna dalam blog aku... Thanks alot yer... Suka2.... 

Terima kasih sekali lagi untuk blogger2 yang telah memberikan semua award di atas.... Terima kasih juga kerana meluangkan masa untuk menerjah masuk ke blog 'Chilabaey's Spot' yang tak berapa best ni.... Sebuah blog tentang kehidupan, perjalanan hidup dan pengalaman yang boleh dikongsi bersama..... 

10 comments:

Unknown said...

wah byknyer award dpt,
bertuah bro kan,
hihihihi...

apapun tahniah:)

eqbalzack said...

tuan, teh tarik tu eksklusif...rasanya tiada tandingan!

erolnukman said...

byk award bro..hehe!

eh,nak tanya..lama dah ke guna mac?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie....

Banyak ker tu.... Kalau nak ambiklah... hehehehe....
Terima kasih..... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack....

Yer semestinye tiada tandingan sebab yang membuatnye pasti tuan kan... teh terik instant ker... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: erolnukman...

Adalah sikit.... Nak ker... ??
Mac saya guna barulah lagi... Setahun lebih jugalah... Yang paling terbaru iMac 21.5 inch... besar dan power sikit dari yang sebelum ni... :)

Unknown said...

terharunya...
bila buat entry tentang award tu...

aoa yang pasti blog abang salah satu darinya...yang terbaik.. i like

erolnukman said...

ooo...jd angkat macbookpro?hehehe...
lagi power bro...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Terima kasih kerana berikan award ni untuk blog saya... Terbaik ker...!!!???? Thanks again... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: erolnukman....

Dalam pertimbangan lagi... Tapi sekarang ni memang macbook pro tengah berikan spek terbaik dia dengan harga yang berpatutan... Insya-Allah akan sambar juga kot... hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...