Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 May 2010

Doakanlah Mereka Akan Seperti Kita....!!!


Juara AF8 telah kita ketahui.... Dan seperti yang boleh kita jangkakan.... Umpama Mawi dulu, kemasukannye semula membangkitkan satu aura dalam dunia hiburan tanah air.... Tapi dalam meraikan kemenangan Juara Akademi Fantasia 8 Shahir dan lagu terbarunye 'Kebahagian Dalam Perpisahan' tu.... Aku tergamit dengan sebuah lagi di dalam blog seseorang.... Lagu tersebut sangat2 menyentuh hati aku dengan bait2 liriknye dan juga gambaran yang telah dipaparkan dalam video clip tersebut.... Sebuah lagu dari Michael Heart yang berjudul We Will Not Go Down (Song for Gaza).... Sangat2 mengharukan aku sebab dalam kita bergembira melihat kejayaan orang, ada juga mereka2 yang bersedih dalam  mengharungi kehidupan.....


Aku berdoa agar negara, bangsa dan agama mereka mendapat ketenangan dan merdeka seperti negara kita Malaysia.... Kita renungkanlah kesengsaraan mereka dan kita bandingkan pula dengan keselesaan kita..... 

8 comments:

Unknown said...

ayu nie kan abang.....tak layan af 7-af8...tapi...berdoa yg terbaik utk pemenang...

sebenarnya kat malaysia nie dh jadi trend...meletop bak bom............hancus bak...debu...
sian kat depa....yg untung org pertengahan...
alahai

icee-yah said...

em..takpe..pak ngah vote die tak sia2 kan kalau kite sokong pstu menang..hppy gak

icee-yah said...

em..takpe..pak ngah vote die tak sia2 kan kalau kite sokong pstu menang..hppy gak

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman....

AF 7 saya kurang tonton dulu, tapi AF8 layan sikit... Tapi pemenang sekarang memang saya puas hati....

Mana2 rancangan pun yang keluar TV memang mengaut keuntungan... kalau tak, takdelah rancangan2 macam ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee-Yah...

Saya jarang sangat vote kat budak2 AF... Last dulu pun Mawi jer... Tapi AF8 ni Shahir jer sorang yang saya vote tu pun AFMasuk dan Konsert Akhir.... Yang lain2 sorrylah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To (2nd): Icee-Yah...

Saya jarang sangat vote kat budak2 AF... Last dulu pun Mawi jer... Tapi AF8 ni Shahir jer sorang yang saya vote tu pun AFMasuk dan Konsert Akhir.... Yang lain2 sorrylah... :) :) :)

Anonymous said...

ade sst yg sebnrye terjadi..kita sume terleka...:(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Uruchimaru @ kf...

Betul... setiap kejadian yang berlaku pasti ada sebabnye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...