Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

14 May 2010

Oklah Tag, Aku Jawab Semuanye....!!!!


Assalamualaikum semua... Memandangkan aku takde idea untuk entry kali ini.... Aku nak bayar hutang kat blogger2 aku yang telah mengtag aku sekian lama... Maaf yer.... Bab tag mengtag ni aku sangatlah malas sebenarnye... Tapi kerana blogger ini sanggup meluangkan masa untuk menyediakannye untuk aku so, aku dengan berbesar hati dan penuh ikhlas menyelesaikanye juga.... Kalau tak buat, takde pulak entry kali ini.... Terima kasih kerana mengtag blog aku, itu tandanye blog aku ni tetap dalam hati mereka.... Satu penghargaan untuk aku sebenarnye selaku blogger dalam dunia blogspot ini.... Tag ni datangnye dari 2 orang blogger aku iaitu Blogger Hazzy Ishak dan Blogger Ruhayurazali....

Tagnye begini...

1.  Dalam PC anda, sila buka folder gambar... 
2.  Dalam folder gambar tu, buka folder ke-8.... 
3.  Dan dalam folder gambar ke-8 tu pilih pula gambar yang ke-8... 
4.  Sila terangkan tentang gambar yang terpilih tu.... itu sajer.... Dan jawab soalan dan arahan 
     yang diberikan.... Dah macam soalan SPM dulu2....


Arahan Pertama.... Selesai.....


Arahan Kedua... Selesai sudah.....



Arahan Ketiga... Dah tepek dah....

Inilah gambarnye.... Gambar semasa melawat Makam Di Raja Sultan Abdul Samad di Bukit Jugra, Banting, Selangor.... Gambar ni adik aku yang snap.... Aku dah selalu ke sini sebenarnye, tapi petang tu adik aku Anor ada assignment UiTM dia, so layan jerlah.... Wife aku pun tak pernah jejak kat sini so petang tu aku jadi pemandu pelancong lah untuk diaorang.... Berlatarbelakangkan pintu gerbang makam tersebut dan beberapa orang makcik di belakang tu.... 


 Dan terakhir Arahan Ke Empat....

1) Thank & link the person that give you the award...!!! (Soalan satu)..

    Terima kasih daun kepada Blogger Hazzy Ishak dan Blogger Ruhayurazali kerana mengtagkan 
    aku untuk kali ini.... Taglah lagi yer lepas ni.... Pasti lambatlah aku menjawabnye.... Apa2 pun
    terima kasih sekalilagi yer... Sangat2 aku appreciate kat korang berdua....

2) Pass this award to 10/20/30 all bloggers you've recently discover

    Bab ni aku serakan kepada semua blogger yang rajin sangat nak jawab atau mereka2 yang dah 
    takde idea nak buat entry dalam blog masing2 yer... Kalau aku tag nanti tak cukup pulak ruang 
    aku nak buat kat bawah ni... (alasan betul chilabaey ni....).... Tapi kalau ada yang buat tag ni, 
    lepas tu bagitahu aku yang dia buat sebab aku suruh nanti aku bagi dia reward atau award dari 
    Chilabaey's Spot.... serius aku cakap ni... 

3) Contact said blog and let them know they've won this award...!!!!

   Insya-Allah aku akan lakukan..... padahal takde sorang pun aku tagkan... hehehehe.... 


4) State 7 things about yourself....!!!

    1.  Seorang yang suka tangkap gambar....
    2.  Seorang yang suka gadget2 yang memanfaatkan dan berguna untuk digunakan...
    3.  Pencinta blog dan rasa tak tenteram kalau tak buka blog.....
    4.  Suka belajar dan mengambil ikhtibar dari kerenah orang keliling....
    5.  Seorang yang mempunyai tahap kekemasan yang tinggi... tahap gaban dah ni...
    6.  Tak suka mereka yang hipokrit, bermuka2 dan cakap tak serupa bikin....
    7.  Seorang yang sangat2 penyabar dan bertindak secara rasional... Tak suka panik dan
         terburu2 membuat sesuatu tindakan.... 

Adoiiii selesai juga akhirnye...... Aku dah...!!! Korang pulak yer....  ;)

8 comments:

Hazzy Ishak said...

"Pencinta blog dan rasa tak tenteram kalau tak buka blog....."

suka statement ni
thanks pak ngah!

Frodo Baggins said...

seyes pakcik, wa kagoom ngan org yg berbesar hati jawab tag. kagum!


tabik!


>>____<<


p/s; wa pown ske stemnt tu. keh3x

Unknown said...

nnti nk bg anda Adobe CS5 n Cinema 4D 11.5 :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Statement yang sentiasa di hati ku.... Suka juga yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Frodo Baggins...

Alamak kagum tahap apa ni...??? Apa2 pun itulah satu penghargaan pada blogger2... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Azri....

Cantikkkkkk... Nanti tolong installkan.... :)

Linglung said...

gua pun ditag juga benda yg sama...tp belum buat lagi..kehkehkeh...nnt la gua free gua buat nnt

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Linglung...

Ooo yer ker... Saya pun malas juga nak buat... Takpe... Lu buat bila2 senang tau bro.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...