Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

15 May 2010

Lepak Time.... Lepak Ker Baring....???


Minggu ni barulah tahap kesihatan aku agak membanggakan.... Setelah setiap minggu aku dalam keadaan tidak sihat.... Sekarang ni aku terpaksa memaksa diri untuk lebihkan latihan secara extreme... Aku kena keluarkan peluh sebnayk mungkin sekarang.... Nasihat doktor aku tempohari.... Caranye senang... Balik jer ke rumah sekarang ni aku akan naik tangga sehingga tingkat 10 rumah aku....


Tinggi tak....??? Tinggi sebenarnye tu.... Tapi sebenarnye itulah cara aku kalau aku ada aktiviti memanjat gunung dengan kawan2... Seminggu dua pasti aku akan panjat tangga rumah aku setiap hari... Kononnye latihan staminalah.... Tapi sekarang ni aku akan paksa diri aku untuk teruskan naik tangga.... Pagi2 turun tangga ke kereta dan balik naik tangga pula ke rumah.... Ni pun aku baru naik tangga ke rumah aku.... Sebab baru hantar adik aku Anor balik UiTM Shah Alam sebab esok ada rehearsal Konvo dia untuk 24 Mei ni.... Hari ni dah masuk hari ke tiga aku turun naik tangga.... Hari pertama tu somput jugo den... Hari ni dah tak somput dah... Chilabaey2...Dah sakit baru nak buat...


Oklah itu shaja yang aku nak ceritakan tentang kesihatan aku.... Doakan aku supaya aku sentiasa berada dalam kesihatan sepenuhnye yer.... Doa untuk diri sendiri tetap juga aku panjatkan.... Insya-Allah.... Apa2 pun selamat berhujung minggu semua blogger2 ku.... 
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...