Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 May 2010

Ada Lagi Award Untuk Blog Yang Tak Best Ni....!!!

Award ini aku terima di kala aku tersedar dari tidurku yang lena tadi.... Bagaikan mimpi pula rasanye... Tat kala mata melabuhkan bahteranye seketika... Sedar2 bagaikan mendapat sebutir mutiara di tengah lautan.... (Cewah ayat, entah apa2 entah... Padahal nak cerita pasal dapat award jer ni....)...

Alaaaa ceritanye macam ni... Pukul 2.30 pagi tadi terkejut dari tidur, bukan apa cuma nak toilet jer... dan aku boleh pulak tertidur dalam pukul 9.30 malam tadi kat bilik komputer kat rumah... siap dengan bantalnye cukup.... tup2 tersedar biler dengar lagu dari blog aku yang terbuka dari tadi.... Refresh kejap sementara nak bangun ke toilet.... 'command R'.... (Mac lah katakan....).. Masuk semula ke bilik workstation aku, terus check my blog... dan terjah blog blogger2 favorite aku... first blog yang aku terjah adalah dari Blogger Nur-Al-Ain sebab tertarik dengan tajuk 'Anugerah Untuk Semua'..... Baca punya baca, ada juga  award untuk blog aku.... Sangat2 appreciate untuk beliau... Apa awardnye, ni haaa kat bawah ni.... Tapi ada juga tag yang perlu dilangsaikan....


1. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang...??

    - tengah berkira2 untuk pergi buat medical check up esok.... takut dengan jarum....


2. Apakah nama samaran korang...??


    - Muz untuk kawan2 sekolah, universiti, family mertua dan kerja...
    - Shah @ Ashah untuk family aku sendiri....
    - Muzsang semasa di tingkatan 1-3.... Anak2 cina kat sekolahlah ni panggil
      sebab lidah pendek dan pelat....
    - Pakngah untuk anak buah dan kebanyakkan blogger aku....
    - Papa untuk blogger kesayangan aku Irine Nadia Marcello... Anak angkat aku 
      sorang ni....

3. Berikan 3 orang yang anda sayang...??

    1.  Awek aku - wife akulah...
    2.  Family aku.... (termasuk family mertua aku....)
    3.  Aweks2 yang terjah blog aku.... kalau dia tak terjah, aku terjah pulak blog dia...

4. Panggilan untuk si dia...??

    -  Ayang.... ehh2, ni tanya untuk siapa ni....??? Kalau yang lain2 boleh...???

5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa...???

    -  Mac Book Pro 17 inch.... kalau tak dapat pun, beli sendirilah..... hurmmmm...

6. Blog mana yang korang suke visit n yang leh aku follow gak...??
  
    -  Cuba terjah blog ni.... http://chilabaeys.blogspot.com

7. Tag kan kepada bape2 orang rakan blogger anda...!!!

    1.  Blogger Irine Nadia Marcello - anak angkat...
    2.  Blogger Wawa Nadwa - my favorite blog...
    3.  Blogger Clara Emily Cancer
    4.  Blogger Nur-Al-Ain (ooopppsss silap, dia yang bagi aku award ni....) 
         Oklah....  aku gantikan dengan Blogger Hazzy Ishak....
    5.  Blogger Cik Wanie
    6.  Blogger CiK LyndaWawa igUana
    7.  Blogger Erolnukman
    8.  Blogger Snowwhite Zone
    9.  Blogger Ruhayurazali
  10.  Blogger Icee-Yah
  11.  Blogger Cikgu Eja
  12.  Blogger Joegrimjow
  13.  Blogger Cik Puan Eazy Insyira Dia
  14.  Blogger Miss Lolly
  15.  Blogger Laydee_N
  16.  Blogger Nazatul Shima
  17.  Blogger Jivebumz
  18.  Blogger Jaja'z
  19.  Blogger Onggon @ Kaljis
  20.  Blogger Kitatauke                     * nah ambik engko punyalah ramai....!!!

Dan sekiranye antara blogger lain yang nakkan award ni, bolehlah ambil tanpa bayaran sebab aku pun dapat free jer... Boleh buat kerja2 mengtag blogger2 lain.... Aku izinkan... Thanks again yer....

12 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

wahh.... hehe..
blog ja tersenarai lagi hehe..

tq pakngah hehe...

nanti ja buat yea...

Wawa_Nadwa said...

tenkiu pakngah!
dh lama tak kena TAG..
aiyoo!
^_^

icee-yah said...

yea dapat awrad!!!suke2..tq pak ngah:)

~LoVE PiNk~ said...

thniah2 dapat award..hee

Nur -al- Ain said...

heheee, pandai pakngah buat lawak er... heeeheee

Hazzy Ishak said...

dah lama tak dapat award
thanks pak ngah

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Pastinye tersenarai... Buat jangan tak buat... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa Nadwa...

Tulah pasal, sebab dah lama tak kena tag tu yang saya bagi kali ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee-Yah...

Ambil jangan tak amek.... Hehehe.... Jawab tetap jawab yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~LoVE PiNk~

Tahniah sekali untuk mereka... kalau nak pun boleh tapi kenalah jawab soalan2 tu nanti yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain

Sekali sekala.... bukannye selalu pun... hehehehe... apa2 pun thanks again yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Terimalah dengan hati yang terbuka.... Nanti pun ada entry khas untuk Hazzy tau... Tapi tunggu yer... hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...