Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 May 2010

Hadiah Dari Seorang Blogger Tegar....!!!! Tima Aceh....!!!!

Salam sejahtera semua, macam pembaca berita pulak rasanye.... Sari berita penting (ayat berita RTM...).... Aku terima hadiah dari seorang blogger tegar aku.... Mai dari Kedah with love.... Bulan bila entah aku dah lupa, aku dengan adik aku join satu contest mendesign baju t-shirt untuk company dia... Saje jer join sebab aku nak rasa macamana masuk contest2 merekacipta, mendesign sesuatu.... Memandangkan adik aku Anor handal bab design guna Adobe Illustrator (AI) so aku gunakan kepakarannye.....

Inilah parcel yang sampai di office wife aku.... Memang seronok bila dapat sesuatu dari seseorangkan... Besar juga hadiahnye... Mesti dapat laptop ni.... Iyerlah tu....



So, sebagai menghargai jalinan kerjasama antara Chilabaey's Spot dengan UiTM Shah Alam ni, maka aku suruh adik aku bukakan hadiah tersebut.... Sebab aku nak tangkap gambar.... Wah ada 2 hadiah..... cantiklah tu... Satu untuk aku dan satu lagi untuk adik aku.... Oooo Sommmmm.... Apa hadiahnye...?? Ada kat bawah ni....

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V

Haaaa ini dia hadiahnye.....!!!






Aku dapat sebuah jam untuk bangun pagi dan sebuah frame gambar... Dan ada lagi sesuatu yang aku kena rahsiakan dari korang semua..... Frame tu macam tahu jer yang aku ni photographer.... Memang semua dah tahu..... Terima kasih kepada Blogger Cik Wanie kerana sudi memilih saya untuk tempat ke-2 dalam contest tersebut.... Satu penghargaan sebenarnye.... Lain kali rajin2lah buat contest lagi yer.... Akan aku join lagi.... Lagi2 bab mencipta2 ni... Thanks again Cik Wanie.... :)

10 comments:

Unknown said...

wah seronoknye dapat adiah... kite dah lama tak dapat adiah tau.. last time pak ngah kasi adiah utk follower tu jer..uhuhu

eh cantik la frame ngn jam tu! cute bangattt sih

Unknown said...

tahniah abang..

ayu pun dapat 2 hadiah join contest..
lah nie tunggu 2 hadiah lagi dr kemenangan contest yg lain..

mukaku muka rezeki//...

icee-yah said...

waa..comeyla hadiah tu..jam tu plg comel..hee

Khairul Onggon said...

wah tahniah.. best nye.. tahniah.. tahniah.. :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Alamak iyer ker... Ok2.. nanti saya cari idea untuk buat contest Chilabaey's Spot lagi.... Hadiah lumayan lepas ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Wahhh rezeki tu... Saya ni pun baru kali kedua sebenarnye dapat hadiah.... Seronok juga kalau ada contest2 cam gini.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To : icee-yah...

Saya pun setuju... jam tu comelkan... nak ker...??

Tak boleh, itu Ahmad Albab yang punya.... hahahaha....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kal Jis...

Terima kasih... Bila rasanye blog En.Onggon nak buat contest ni...???

Hadiah dapat camera Sony Alpha 700 jer... Ok tak...??

dian said...

ehh,comel la frame 2..hehe

rossysweety said...

congrat bro...

tumpang lalu diwaktu petang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...