Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

14 May 2010

Antara Melly Dengan Bo Beep Bo Beep...!!


Kalau hujung minggu ni kebiasaannye kalau aku tak balik kampung, pasti ada aktiviti menyambut tetamu di rumah aku ni.... Kalau tak anak2 buah pastinye juga family mertua aku dari Ipoh... Kali ni anak buah aku Melly pulak datang tidur rumah dengan maknye Azu.... Bapanye outstation.... Kalau kat rumah aku ni ada adik aku yang sorang lagi Anor, pasti laptop jadi mangsa si Melly...


Pagi2 lagi dah suruh Usunye buka laptop..... Lepas tu dia diamlah tengok..... Kali ni dia tengok siap dengan telinga rabbit lagi... Konon2nye nak join sekalilah dengan apa yang di tengoknye tu....



Siap ternganga mulut lagi... kadang2 tu kelakar juga tengok kerenah budak2 ni... Dia bukan sedar aku tangkap gambar dia pagi tu.... Khusyuk sangat mengadap laptop....







Apa yang ditengoknye dalam laptop tu yer... haaa ni yang aku nak tunjukkan juga kat korang2 ni.... Semuanye ada di bawah ni.... Korang pun layan jugalah... Wayang free....



Haaa nilah dia, kumpulan dari Korea.... Kumpulan T-ARA dengan lagunye Bo Peep Bo Peep.... Aku pun layan juga kumpulan ni... Hehehehehe..... LAYAAAAANNNNN.......!!!!!

10 comments:

Lia Hasty said...

comelnye =)

Nur -al- Ain said...

hahaaaa, ingt ape la td.. comel loteeee, kalau abangabang tengok lagi ternganga nii

Hazzy Ishak said...

peminat setia nampak
heee

Unknown said...

salam petang..

geramnya...aksi2 nie mmg paling mengujakan...maklumlah..bila ada anak kecil,,gatai tangan nak shoot aksinya..

ayu angkat tangan nie..happy dapat layan lagu korea nie..kikikik

OPS: terbaik utk pic2 nie...ayu suka....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Comel ker... Lia lagi comel... hehehehe.... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur-Al-Ain...

Sajer jer.... Comel lote ker....???
Abang2 gatal jer yang ternganga dik oiii... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Memang peminat setia... Hari2 pun boleh tengok... hehehehe... :P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman....

Selamat petang... opsss dah malam lah...

Tengah budak2 lagi gitulah semuanye... gerammmm... dah besor esok entahlah...

Suka ker dengan lagu tu.... Banyak lagi lagu2 Korea yang boleh direkomenkan.... hehehe....

Terima kasih sekali lagi... :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

cOmei.

sebijik muke cam pak ngah :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda...

Comeiii ker.... hehehehe... siapa lagi comeiiii... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...