Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 May 2010

Ada Aku Kesah...!!! Korang Boleh Buat Ker...???


Hari tu aku ke Ikano Power Centre, biasalah melalui jalan harian aku iaitu dari Damansara Perdana.... Betul depan Proton Mutiara Damansara, traffic light bertukar merah.... Terpandanglah aku sebuah kereta ni... Punya safety bonet belakang dia, siap pakai mangga lagi...

Aku rasa banyak barang berharga dalamnye, takkanlah sampai pakai mangga.... Aku nak gelak pun ada, kesian pun ada... Tak terkata... Aku pandang wife aku, wife aku pandang aku balik... Nak kata kunci dia rosak, tak nampak pulak cacat celanye.... Yer lah kita bukan tahu masalah orang... Mesti bersebab untuk seseorang tu buat sesuatu yang jarang orang lain buatkan.... Sampai sekarang kalau aku berhenti kat traffic light tu, mesti gelihati aku dibuatnye.... Korang boleh buat tak macam ni...????

34 comments:

Lia Hasty said...

hehe.. kelakar lak.
x penah tgk pun setakat nie.
kalau van ke xpe gak.
nie kete.

;-)

Chilabaey's Spot 2 said...

Tu lah pasalnye Lia... Hehehe...
Kelakarkan... Taknak buat macam ni ke kat kereta Lia...
Lepas tu tangkap gambar masuk blog... :)

ciK LyndaWawa said...

lawaklaa....hehehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana...

Kelakarkan.... Punyalah besar mangga dia pakai.... hehehehe... :)

eqbalzack said...

adeiii...org tu isi apa dalam bonet tu tuan sampai mangga bagai! heheh

eqbalzack said...

adeiii...org tu isi apa dalam bonet tu tuan sampai mangga bagai! heheh

eqbalzack said...

salam Tuan!
jangan lupa singgah ke blog saya...
sesuatu yang eksklusif menanti anda di sana...
tuan dapat bonus hari pekerja...hehe

Nur -al- Ain said...

haha ;p buat cam tu lagi orang rase nak kopakkan ..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack....

Agaknye ada senjata merbahaya kot... atau jongkong emas.... heehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To (2nd): eqbalzack....

Agaknye ada senjata merbahaya kot... atau jongkong emas.... atau buat rumah kot.... heehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack....

Salamm.... Akan ku terjah sebentar lagi...
Wah ekslusif ni, naik tak sabar pulak saya tuan...
Bonus hari pekrja ke atau kamera digital...?? :)

Ema Razali said...

HAHA :DD ta pernah dibuat org ^^

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain...

Tu lah pasal.... Lagi orang syak yang bukan2... Tak pasal2 kena repair kereta... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ema.razali....

Kelakarkan... jarang sangat kita tengok kejadian macam ni...
Sebab tu saya tangkap gambar tu...
Unik sangat... Dan kebetulan pun kamera di tangan... :)

Khairul Onggon said...

salam bro.. ni mesti kes penah kena rompak ke ape2 ni hehehe.. kira double safety le ni hehehe.. Pelik bin ajaib, nak safety lebih, tapi dalam masa yg sama boleh attract pencuri coz mesti dorang ingat ada brg berharga dlm tu... hehehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kal Jis...

Betul tu En.Onggon.... Sebab nak safety lebih... Kereta jadi mangsa nanti... hehehehe... :)

ILA HonEyBuNNy said...

ngeh3...ada jgk gtu??xpnh tgk pun...mg ada harta karun tu..haah

Irine Nadia said...

ahahahah..kreatip gilewww orang tuh papa.mungkin dalam tuh ada beribu riban duit kot..huhuhu..papa buat camtuh x??ngaaa~:P

HANNA PLEASURE said...

tak pernah terpk nk wat cenggitu...tp tula masalah org kan kita xtau..^.^

Chilabaey's Spot 2 said...

To: HonEyBuNNy...

Surelah ada harta karun.... Jom kita buka....!!! Hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Irine Nadia MaRceLLo....

Kreative giler empunya kereta tu.... Mungkin jugalah ada duit yang beribu beraban Irine... Papa tak sanggup nak buat macam tu, nanti orang lain pulak tangkap gambar kereta papa.... hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: (^ . ^)...

Masalah orang bukan kita tahu pun... ada sebeblah dia buat macam tu.... :)

Unknown said...

myb org 2 nj tnjuk kreativiti die...
xpn die ad sbb tersendri...
sp yg tau kn?
hohohoho~
hai...klu sudi follow le sy ye...
nananadya.blogspot.com

erolnukman said...

kehkehkeh....sangat kreatif dan inovatif!

Unknown said...

mungkin pintu bonet dia renggang agaknye tu sebab taruk mangga cam gitu haha

Hazzy Ishak said...

ada jongkong emas kot
he he he

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Bahahahaha :-)


Adehhhh la ekekeek*



kreatip2 :P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nananaDya...

Mungkin jugalah, ada darah seni orang tu... :)

Insya-Allah saya akan folloe awak lepas ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: erolnukman...

Memang boleh bagi pujian kat owner kereta tu kan...
Berani mencuba sesuatu yang baru... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Dari pemerhatian saya, tak nampak apa2 cacat cela pun kat bonet kereta tu... Tu yang musykilkan saya tu... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Rasa2nye gitu kot... Takpe nanti saya rembat satu bagi Hazzy beli tong gas yer... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda....

Memang sangat2 kreatip... terkacip gigi dibuatnye... :)

Wawa_Nadwa said...

haha.
malang tak berbau jadi baiklah b'hati2 dari sekarang.
kekekke!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Betul juga tu Wa, tapi kalau buat macam tu lagilah malang datang menimpa.... Orang nak tahu sangat apa yang ada... Lagi2 kalau dapat kat polis.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...