Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 May 2010

Ada Aku Kesah...!!! Korang Boleh Buat Ker...???


Hari tu aku ke Ikano Power Centre, biasalah melalui jalan harian aku iaitu dari Damansara Perdana.... Betul depan Proton Mutiara Damansara, traffic light bertukar merah.... Terpandanglah aku sebuah kereta ni... Punya safety bonet belakang dia, siap pakai mangga lagi...

Aku rasa banyak barang berharga dalamnye, takkanlah sampai pakai mangga.... Aku nak gelak pun ada, kesian pun ada... Tak terkata... Aku pandang wife aku, wife aku pandang aku balik... Nak kata kunci dia rosak, tak nampak pulak cacat celanye.... Yer lah kita bukan tahu masalah orang... Mesti bersebab untuk seseorang tu buat sesuatu yang jarang orang lain buatkan.... Sampai sekarang kalau aku berhenti kat traffic light tu, mesti gelihati aku dibuatnye.... Korang boleh buat tak macam ni...????
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...