Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 May 2010

Tanda Persahabatan Tanpa Sempadan....!!!


Walaupun tak bersua muka sebelum ini.... Segala jejak sentiasa dibalasinye.... 
Segala galakan dan sokongan aku berikan.... Pemberi semangat untuk 
mengharungi kehidupannye sehari-hari.... Pelbagai rintangan diharunginye sendiri, 
namun kekuatan keluarga mengutuhkannye lagi.... 

Pelbagai cerita dikongsikan bersama olehnye... 
Tidak mengira hal semasa mahupun hal peribadi... Kejujurannye dan keikhlasannye 
menyentuh perasaan ku untuk mendampinginye... 
Walaupun suatu ketika dulu aku hanya silent readernye sahaja hinggalah cubaan 
pertama aku dengan meninggalkan jejak dipenghujung ruang.... 
Walaupun aku tidak sehebatnye, namun peribadinye yang mencari kawan 
menjadikan aku lebih selesa..... Itulah keistemewaan beliau....

18 comments:

Unknown said...

abg!!!!
setiap patah perkataan yg abg tulis tue,
buat wanie menangis,
wanie tahu siapa yg abg maksudkan,
apapun terima kasih ....

terima kasih kerana sudi menjadi pembaca sekaligus menjadi SAHABAT wanie:)

hope ianya tidak terhenti disini...

eqbalzack said...

macam ku kenal tulisan pada envelope tu Tuan! hehe

Unknown said...

siapakah gerangannya??

mudah2an persahabatan kita sume di alam blogger ini memberikan kesan yang baik kepada sume.. amin

Lia Hasty said...

itu namanya kawan sejati ;-)

Wawa_Nadwa said...

dengan berblog juga akan jumpe SAHABAT seperti itu kan..

gerangan yg pakngah maksud kan adalah seorang yg sungguh istimewa. gelak tawa nya sentiasa memenuhi ruang keliling.. Senang dgn dia bukan..

=)

Khairul Onggon said...

Sahabat itu ibarat cermin, peribadinya terpancar pd diri kita juga :)

@xiM said...

salam tuan..

nak tanya,layout blog ni template dari mana?dari blogspot atau dari source lain??
my blog lebih hensem kalau layout hitam..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie....

Janganlah nangis... Cuma patah perkataan yang lahir dari hati... Dan menghargai tentang apa yang telah orang lain kongsikan bersama....

Tahu yer siapa yang dimaksudkan...

Insya-Allah.. Itu yang saya harapkan kepada semua followers saya setakat ini.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack....

Iyer ker kenal... Dashyat sungguh tuan... dari tulisan dah boleh tahu siapa empunya diri.... kena belajar dari tuan ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ....

Kena tekalah lepas ni Jibam... Nak buat contest takde budgetlah... hehehehe...

Terima kasih kerana sudi menjadi sahabat blog saya selama ini.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Betul Lia.... Susah untuk mendapat betul2 sahabat sejati.... Kita macamana yer.... Sahabat sejati juga ker...??? Sudah tentu kan....!!!! :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Betul tu Wa... Gerangan yang dimaksudkan memang istimewa... Walau apa rintangan yang dihadapinye, sentiasa mengukir senyuman dan hilai tawanye menggamatkan suasana....

Walau dalam hatinye terdapat kegusaran.. dan cara dia menanganinye secara rasional amat saya kagumi....

Oooohhhh pi holiday tak ghabaq kat saya yaaa... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kal jis (im not carl zeiss)...

En.Onggon, saya suka sangat patah perkataan yang disampaikan.... Sangat jelas maksudnye... Thanks yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: @xiM...

Janganlah bertuan2 dengan saya.... Saya orang biasa jer...

Layout ni saya ambil dari Templete Blogspot jer... Tukar background colour hitam.... Senang.... :)

Anonymous said...

kita kagum !

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Uruchimaru @ kf

Itulah hakikatnye KF... :)

Wawa_Nadwa said...

pakngah :

ape plak tak habaQ,
dh byk kali buh kt blog bgtau nk pi holiday bulan ni.
yela mane nk msuk blog wawa dah.
huk huk huk!

=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa Nadwa....

Janganlah macam tu... Saya tahulah Wawa nak pergi holiday... Ada dalam entry Wawa.... Saya bacalah... Dan selalu saya terjah dalam blog Wawa walaupun takde entry baru.... Dia yang jarang masuk blog saya.... Janganlah merajuk... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...