Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 November 2009

Aku Kena Sakat Malam Tadi....!!!

Waktu aku menulis entry ni jam menunjukkan pukul 4.36 pagi.... Mata tak boleh tidur lagi sebab aku rasa aku kena sakat dengan 'h***u' a.k.a hampeh kejap tadi sekitar pukul 4.15 pagi.... Aku macam biasa memang lewat tidur kalau dah tidur sekejap petang tadi.... So, layanlah youtube.com kejap tengok video upload seorang blogger aku ni....
Tengah2 layan youtube tu, dengar orang ketuk pintu depan rumah aku.... Laju jer lah aku ke depan pintu intai siapa yang ketuk.... Sebab anak buah aku Intan kata nak datang tidur rumah aku malam ni... tapi tak sampai2... rasanye tak jadi kot..... Intai punya intai, hampeh takde orang.... bunyi orang berjalan kat kawasan koridor pun takde... tapi bunyi dia memang jelas seperti biasa alau ada orang datang bertandang kat rumah aku.... Berderau juga jantung... tapi aku macam biasa round2lah kat dalam rumah, intai2 apa yang patut....
Kebetulan minggu ni aku dengan wife jer kat rumah sebab mak dengan bapa aku dah balik kat kampung.... nak berehat kat rumah sendirilah pulak sebab dah lama sangat tinggal kat rumah aku... sejak bapa aku sakit tempohari... dia nak bagi aku rehat pulak dari menjaga mereka... So, tinggallah seperti biasa berdua semula....
Lepas tu tiba2 dalam 3 minit sekali lagi pintu aku diketuk lagi, kebetulan aku dekat dengan pintu tersebut dengan pantas aku terus intai kat pintu.... still takde orang....!!!! Kurang ajar betul... menyakat aku rupanye dia....!!!! Lama aku intai kalau2 ada orang saje nak menyakat aku..... Hampeh memang takde.... Tenangkan fikiran terus aku buat entry ni.... Ingat kejap lagi nak tidur dah.... Meremang bulu roma aku tadi..... Hampeh punya hantu......!!!!!

24 comments:

eliana said...

asyik kena sakat je nie..
hantu suke kt u kot..huhu

chentaMAYA said...

takot!
hee~

gua nak try kongsi gua nya cite seram gak la t!~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

boleh pulak main chak-chak...siap intai bagai...ish ish ish...kekekeke =P

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

adoi!abg ni baik sgt kot?sbb tu hantu pun suke nk main2 ngan abg..
huhuhu..

hope jim xdiganggu mcm tu..klu tak,leh jd gile jim nnt..huhuhu..

♥♥ eija ♥♥ said...

eishhh pakngah...

takut ja baca entry pakngah nie :(

dah laa ja sorg2 nie hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

eishhh pakngah...

takut ja baca entry pakngah nie :(

dah laa ja sorg2 nie hehe

Murni Alfathunnisa said...

kalau i dah lama lari masuk bawah selimut..huhu...tidak ler...!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss_eliana....

Dah lama tak kena sakat, sekali sekala tu apa salahnye kan... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥chentaMAYA™

Buat lah entry pasal tu nanti... lepas tu inform saya yer... seronok nak dengar... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Tulah pasal Nuar, boleh main2 pulak pagi2 buta.... Hantu tu boring kot semua orang tidur... so, dia cari yang belum tidur lagilah jawab nye.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Duke Luce Dell'amore

Hantu dah boring kacau orang lain kot Jim, so, dia singgahlah kejap kacau saya... hehee.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eija ^_^

Relaks lah Cikgu.... Benda ni selalunye akan kacau kita bila kita ni terlalu warak dan juga terlalu penakut.... So, kita jadilah yang tengah2... Rasanye saya ni duduk di bab terlalu berani kot... hehehehe.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To (2nd) : eija ^_^

Relaks lah Cikgu.... Benda ni selalunye akan kacau kita bila kita ni terlalu warak dan juga terlalu penakut.... So, kita jadilah yang tengah2... Rasanye saya ni duduk di bab terlalu berani kot... hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: siti murni....

Kalau u lari masuk dalam selimut, tapi dalam selimut pulak dia ada, nak lari mana pulak lepas tu ?.... eeee.... takut.... hehehehehe.... :p

Unknown said...

alehh....bagi jer dia masuk...pe salahnyer...dia nak raya kottt...hehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: zurinaz...

Abis tak nampak, kalau nampak muka dah ajak masuk dah.... :p

Hazzy Ishak said...

masa kt awana haritu, hazz cam dgr bunyi doorbell, so pegi lah buka pintu. skali xde ape...

bila tnya member, dia ckp bunyi siren...cehh! buat takut je..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Aiiiyaakk itu macam pun adaka... hehehe... kelakar juga... janagn panik lain kali... :)

Redbloodsnow said...

eeee...kot zie la kan chila. kompom sampai subuh zie x tido taw. takut nyer pasal..hihi

farish izaryl @izreez said...

seramnyaaa

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Redbloodsnow....

Time tu takdelah takut sangat, cuma hati je berderau... kalau tak mahunye terus buat entry pasal tu Zie.... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish H

Takdelah seram sangat Rizz.... geli2 jer.... hehehe.... :)

Wawa_Nadwa said...

uiitt... bleh plak dia main..
pi sound ckitt.
heee,
tatott nyerrr.
hahaha!

Chilabaey's Spot 2 said...

To : Wawa_Nadwa

Kalau nampak hari tu dah sure saya sound punya... Mengacau orang malam2 buta.... Nantilah... hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...