Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 November 2009

Haa...!! Yang Ni Satu Lagi Ni....!!!

Haaa... Ni satu lagi fenomena yang sukar aku bendong sekarang ni.... Adik aku Anor punya pasallah ni.... Dulu aku ingatkan dia ni Lady Gaga Korea, rupanye jantan... stail jer macam perempuan... Nyanyian dan lagunye not bad lah... Boleh masuk telingalah senang cerita.... Nama komersil dia G-Dragon dan lagu famous dia 'Heartbreaker' & 'Breathe'..... Korang layanlah Official MusicVideo kat bawah ni nanti yer.... Memang best... saya dah ada dah kompilasi album dia sekarang....
Yang ni salah satu videoclip live dia.... Pun korang layanlah... Tapi aku suka tengok yang official punya sebab cantik dan kreatif....
Nanti aku selit2 lagi penyanyi Korea yang best2 dalam aku punya blog yer... Sekali sekala dengar pemuzik dari luar apa salahnye kan... Tunggu.....

4 comments:

chentaMAYA said...

besh ke?
hee~

Redbloodsnow said...

eh mamat rupernyer die ek. Zie pun ikut ingatkan die pompuan taw..adehhhh.


:D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥chentaMAYA™

Oklah... untuk halwa telinga... dari yang terjerit2 macam nak terkeluar anak tekak...... hehehe... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Redbloodsnow...

Mula2 tu memang ingatkan perempuan, bila dah nyanyi baru tahu mat jantanrupanye... banyak juga lagu2 best dlm album dia... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...