Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 November 2009

Kumpulan Dari Korea Lagi....!!!!

Aku kan sekarang ni giler tengok artis dari Korea.... Sorang demi sorang artis Korea aku dah mula minat.... Kali ni aku kenalkan satu lagi kumpulan yang menggelarkan diri diaorang sebagai 2NE1 @ 21.... Lagu2 diarong ni boleh tahanlah untuk goyangkan lemak di badan....
Yang ni music video live dari group diaorang.... Pun best juga....
Kumpulan ni juga telah dilantik sebagai artis yang mempromosikan satu model Handphone LG yang dipanggi Lollipop.... Terdapat sebuah lagu yang dinyanyikan oleh mereka bersama artis Korea yang lain iaitu BigBang.... Kumpulan lelaki ni pun best juga lagu2 dia... Nanti aku buat entry mengenainye.... Oklah, korang layan dulu music video dari mereka untuk Handphone LG Lollipop kat bawah ni..... Layan........
Yang menariknye phone ni, body depan dia tu adalah sebagai screen juga.... Yang korang nampak tu adalah grafik yang kita sendiri boleh design.... then displaykan sendiri.... Aku dah tengok demonye... Sempoi dan menarik.... Tapi belum masuk Malaysia lagi... Kalau tak silap tahun depan kot....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...