Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 November 2009

Maxis Berokband BetulLah....!!!

Sejak kebelakangan ni, Maxis Broadbands aku atau semua pengguna pada tahap menguji kesabaran manusia... Hampeh betullah... lembab dan selalu putus.... Kalau ok pun lembab tahap nak mampus.... So, kebetulan aku ke Garden Mid Valley tempohari, aku pun singgahlah kejap dengan wife aku kaunter Maxis bertanyakan khabar mengenainye.... Staff Maxis pun mengakuinye.... Kawasan prime pun boleh tak dapat coverage yang bagus sejak 3 minggu ni....
Alasan yang diberikan kemungkinan pihak Maxis tengah menambahkan lagi pencawang dan mengupgrade sistem mereka.... Aku rasa kalau company lain pun akan menjawab jawapan yang sama.... Hampeh sekali lagi.... Macam rasa nak potong yer dan beralih arah.... Takpe aku bagi tempoh sampai bulan Disember 2009 ni... Kalau sama jer aku ingat aku nak masuk TM Streamyx... Lagi bagus....
Wife aku ke Mid Valley macam biasalah buat facial muka kat SK-II.... Sebulan sekali mesti pergi..... Ada sejarah sebenarnye pasal SK-II ni... Antara aku dan SK-II... Nanti aku ceritakan dalam entry akan2 datang.... Balik rumah test broadbands, still macam hampeh.... Tension2 blog tak update.... Bila fikirkan mulalah terngiang2 lagu P1 Wimax di dalam kepala... Potong...!!! Potong...!!

12 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

pakai celcom lah pakngah...

ja pakai okay hehe

Lia Hasty said...

mmg berukband betul la..
tp lia pakai celcom ok je setakat nie..
kdg2 agak lembap le juga..
tp kwn2 lia yg pakai maxis rmi kta problemm'so muz bykkn bersbr yer..


claraemilycancer.blogspot.com

Unknown said...

saya pakai celcom pun sama gak..mmg sakit hati kalau kat opis asyik putus jer...kalu kat umah lak..line gprs...lagi slow....bersawang nk tggu buka sesuatu...abis nak pakai apa lagi yg btk² laju...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eija ^_^

Member pakai Celcom, pun sama jer sekarang ni... Rasa diaorang ni berpakatlah dalam business...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Memang berukbands.... Rasanye pasti akan bertukar arah lepas ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: zlan...

Nasib kita serupa... kena cari rangkaian lainlah lepas n.... yang boleh menggumbirakan kita... :)

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

TM streamix lebih baik & SANGAT LAJU!klu guna kt umah r..

klu P1 Wimax lak leh bwk p memana je..

farish izaryl @izreez said...

haha potg2!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Duke Luce Dell'amore

Saya pun untuk kegunaan kat rumah jer... Mana ada loptop... bukan student pun... Ingat nak masuk Streamyx jugalah lepas ni.... Kalau P1 Wimax, nanti macam yg lain2 juga bila sampai masanye... sekarang masih trial period kan... tgh promotion lagikan, lama2 sok macam hampeh .... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish H...

Macam nak promote P1 Wimax jer... hehehe... Dah potong ker belum...???? :p

Unknown said...

wanie dulu pakai berukband jugak,
tapi skg dah tukar p1max,
ok saja,
x der lagi yg menyakitkan hati,
wanie pakai cara wireless pun still laju,
gtue kan....

potong potong potong;)
(teringat iklan kat tv 2)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie....

Ingat nak pakai P1 Wimax juga, tapi takde coverage lagi kat area saya ni... Duduk kat area Damansara pun tak masuk dalam list lagi... Pelik2.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...