Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 November 2009

Seorang Lagi Pemenang Dari Chilabaeys's Spot...

Hari ni seorang lagi follower aku mendapat hadiah bertuah.... Macamana dia boleh menang ??? Kali ini aku tak buat contest pun, cuma aku ada sebutkan dulu dalam entry "Pemenangnye Adalah...!!" tempohari.... Pemenang tersebut aku pilih kerana menjadi follower aku di angka 222... Lamalah juga tunggu angka tersebut muncul.... Maklumlah blog aku bukan glamour sangat... dan tak best pun.... cuma luahan rasa dan pengalaman yang boleh dikongsi sahaja.... So, tahniah diucapkan kepada pemenang tersebut.... Ohhh lupa pulak nak bagitahu siapa yang menang, beliau adalah :
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V
Blogger CRYINGANGLE
Tahniah diucapkan.... So, silalah bagi alamat surat menyurat untuk penghantaran hadiah tak seberapa nanti.... Email kepada saya di alamat berikut : muzshah_zainal@yahoo.com / muzshahzainal@gmail.com.... Tahniah sekali lagi.... Senangkan nak dapat hadiah dari saya.... Jadi lepas ni rajin2lah jengok2 blog yang entah apa2 ni..... Banyak lagi contest yang akan saya buat tak lama lagi..... Tunggu.......

8 comments:

Lia Hasty said...

mana aci..
nanak hadiah gak muz..

Hazzy Ishak said...

nak satu!

Miss CrYingAnGeL said...

cm ne muka angel yg huduh leh duk sini...waaaaaa..terharu...malunyer...time kasih ps tuan rumah ye...hee.nnti angel email..

joijoi80 said...

bestnyer dpt hadiah..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer

Nak yer... kena minta kat aci lah macam tu... hehehe.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Jangan kata satu spuluh saya bagi nanti.... tapi bila yer....!!!???

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cryingangle...

Entah macamana pulak boleh tertepek dalam entry ni pun entahlah... hehehe... abis dah menang hadiah, kenalah promote untuk kawan2 blogger... tahniah sekali lagi... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joijoi80...

Memang best kalau dapat... selalu2 lah lawat blog saya.... mesti ada lagi lepas ni... hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...