Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 November 2009

Wendy's Yang Tak Sedap....!!!

Hari tu lepas pergi melawat bapa aku kat HUKM... Balik dulu ke rumah, mandi2, sebab seharian kat HUKM.... Malam tu aku keluar balik dengan wife aku, adik aku Anor dan adik ipar aku EE.... Pergi Giant Kota Damansara beli barang keperluan rumah, keperluan bapa dan mak aku.... Kat sana adalah Restoran Wendy's, adik ipar aku nak take away burger kat situ....
Pemandangan Restoran Wendy's di Giant Kota Damansara....
Dia offer nak makan apa kat kitaorang... apa yang aku kata kat dia, "Abang taknak, tak sedap, roti dia keras dan rasa macam hampeh....!!!".... Apasal aku kata macam tu, sebabnye dah beberapa kali aku makan kat Wendy's.... tak puashati dengan kualiti makanan dia.... yang betul aku suka adalah dia punya Chili Soup dia jer.... yang lain macam apa jer rasanye.... Wife aku pun sama.... So, aku boikot Wendy's dalam list fastfood aku.... Aku still setia dengan Carl's Junior..... Hehehe.... Laparlah pulak bila teringat....

8 comments:

Hazzy Ishak said...

belanja hazz skali, nak rasa sedap ke tak...

teheheheeee

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

HAHAHAHA..
abg ni biar bebenor?
jim rs ok je wendy's tu..

Carl Jr mmg r gempak!
aritu jim try makan sandwich kt Subway,jim salah pilih roti,so roti yg jim amik tu sgt ler KERAS! nasib baik xluka gusi jim..

farish izaryl @izreez said...

wendys xsdap ek..xpnh rase lagek

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Oshak...

Pasti rasa sedap, ada orang belanja.... hehehe... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Duke Luce Dell'amore..

Dah beberapa kali makan, tak menepati citarasa lah kat Wendy's ni...

Carl's Junior juga tetap di hati ku... oppss di tekak ku....

Subway jarang makan, tapi betul kalau silap pilih roti dapat yang keras, mahu terluka gusi dan hati bila dah bayar... hehehe.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish H...

Trylah dulu, mungkin saya yang tak berpuas hati... Orang lain mungkin suka... Try jgn tak try... jer... :)

Unknown said...

wendy x sedap??
ari tue masa g mkn ngn mista nuar sedap jer;)
maybe lain tekak kot,
hik hik hik hik

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie....

Ooo makan dengan Nuar tak ajak yer.... Saya rasa mungkin bukan semua outlet kot yg sediakan sajian ikut standart... saya makan kat Giant outlet Kota Damansara... mungkin kat sana teruk kot penyediaannye... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...