Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 November 2009

Aku Kembali....!!!!

Sejak kebelakangan ini aku amatlah sibuk menguruskan keluarga dan hal-hal kerja yang tertangguh disertakan juga dengan kerja-kerja part time aku yang masuk.... Rasanya macam tak cukup tangan dah dibuatnya... maklumlah aku seorang jer yang menguruskan hal keluarga.... Yang lain macam biasalah buat tak tahu jer... Aku ni kena jaga kebajikan kedua-dua belah pihak... Sebelah family aku pun aku kena jaga dan family mertua juga.... Depa bukan ada 2 keluarga macam aku... So, takde masalah macam aku ni.... Itu pun susah....
Tapi apa2 hal pun kepada semua follower aku, 'I'm back now'.... Dah macam Terminator pulak rasanye.... Akan aku susun segala entry yang boleh dikongsi bersama sepanjang aku menyepikan diri selama 11 hari kalau aku tak silap.... Banyak yang aku nak kongsikan.... ada yang best dan ada juga yang tak berapa sodap untuk dibaca.... Walaubagaimanapun blog aku telah pun aku bersihkan dari sawang2 yang melekat dan aku dah tebas segala rumput yang tumbuh.....
Terima kasih kerana menunggu Blog Chilabaey's Spot yang tak berapa best ni.... Tochee... Tocheee...

18 comments:

kEy said...

yay!!!
pakcik dah balik!
ekekekek =P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kus semangat gambar i'm back tuh...kulit buku cerita seram tu pak ngah! kekeke =D

Hazzy Ishak said...

awat guna gmbaq lagu tu pnya ganas...terkejut ceq

apa2pun welcome back to tebas all the lalang...yeayyyy

Hazzy Ishak said...

awat guna gmbaq lagu tu pnya ganas...terkejut ceq

apa2pun welcome back to tebas all the lalang...yeayyyy

Hazzy Ishak said...

awat guna gmbaq lagu tu pnya ganas...terkejut ceq

apa2pun welcome back to tebas all the lalang...yeayyyy

farish izaryl @izreez said...

gmba xthn bang hahaa

abe jali said...

welcome back

Lia Hasty said...

welcome back..
mmg lam muz ilang taw.
ingtkan dh majuk.
huhu

claraemilycancer.blogspot.com

Miss Hirose said...

waaa bz giler ek..
selamat kembali..hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: key....

Terima kasih kerana menunggu.... maaf bz sesangat... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Tulah pasal.... saje bagi gempak kejap... blog dah bersawang.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Masih tengah tebas lagi.... panjang tu lalang yang dah tumbuh.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To (2nd): Hazzy Ishak...

Masih tengah tebas lagi.... panjang tu lalang yang dah tumbuh.... :p :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To (3rd): Hazzy Ishak...

Masih tengah tebas lagi.... panjang tu lalang yang dah tumbuh.... :p :) :0

Chilabaey's Spot 2 said...

To : farish H...

Saje bikin gempak pak.... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: abe jali...

Thanks bro... dah kembali dah... macam dalam gambar... hehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Terima kasih Lia..... Belum ada perkara yang boleh merajukkan diri dari dunia blog ni.... Tq sekali lagi...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss hirose...

Bz lah juga sebab tu lama tak memblog tanpa notis.... hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...