Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 March 2010

Tak Sangkalah Pulak...??

Tengahari semalam balik dari klinik aku buka blog kesayangan aku.... Check kat ShoutMix ada mesej baru, dari Cik Wanie.... Tentang apa...??? Tentang contest yang dia buat tempohari iaitu mendesign baju untuk team SNS Anggun dia... Aku pun join juga, tapi last minit.... Tak silap aku esok tarikh tutup baru aku sempat e-mail....
Dalam pukul 1.00 tengahari, dalam aku melayan ngantuk makan ubat batuk dan ubat sakit tekak kat rumah.... Aku pun terjahlah blog Cik Wanie tu.... tentang keputusan contest dia hari tu.... Pemenang pertama memang aku dah pasti, memang design dia cantik dan kemas..... Bila tengok tempat kedua pulak, ehh macam kenallah pulak.... Ehhh2... akulah....
Waduh dong.... tak ku sangka aku termenang tempat kedua.... Ramai lagi design yang cantik2.... Seronok juga dapat tempat kedua.... Kombinasi aku dan adik aku Anor dalam design tu... Hehehe..... Sebabkan masa takde, kalau banyak masa hari tu banyak juga design aku nak buat.... Alaaaa.... suka2 dalam dunia blog..... Apa2 pun Cik Wanie, aku ucapkan ribuan terima kasih kerana memilih design tersebut untuk tempat kedua.... Tak disangka pun.... :)

16 comments:

Hazzy Ishak said...

termenang?
tertahniah

Ema Razali said...

tahniah !!! :DD

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Termenanglah pulak....
Itulah rezeki namanye.... TQ... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ema.Razali...

Terima kasih.... Tak sangka menang pun....
Nanti kalau dapat hadiahnye saya buat entry tersebut.... :)

Unknown said...

termenang??
tahniahhhh tak sangka ada bakat terpendam nie hihi

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Ahhh aaahhh... Termenang sebab ramai lagi design
yang cantik2 dari saya punya.... Terima kasih daun
keladi... :)

Anonymous said...

YEAHHHHH....
DPT HADIAH.....
WAKAKAKAAA~

TMPT KEDUA PON BOLEH!!!!....

arigato gozaimasu!!!!

from daiazainal....

Khairul Onggon said...

wah.. tahniah bro :)

icee-yah said...

orang ade bakat..bagus2...:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous....

Itc Ci Ni San Upin, Ipin, Badrul, Lim.... Blaaa...Blaa...

Lepas niboleh berkerja sama sekali lagi yer... Hadiah kerat dua... Hehehe.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kal Jis...

Terima kasih, rezeki yang tak disangka... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: icee-yah...

Takdelah sangat, sajer suka suki... Boleh pulak menang, termenang kot... hehehehe.... :)

~ ( LayDee_N ) ~ said...

ehehhe... best2. apa hadiah nyer? share bleh? hehehe.. by the way.. kat ner ada kambing melompat? heee

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~ ( LayDee_N ) ~

Belum dapat lagilah Laydee N... Nanti saya buat entry nye yer... Kambing tu kena bayang kan dalam mimpi... hehehe... Sweet dream... :)

Wawa_Nadwa said...

wah!!
tahniah tahniah..
=)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Terima kasih.... Termenang jer.... hehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...