Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 March 2010

Cover Lagi....

Hari tu singgah Outlet Machines.com untuk beli cover iPhone wife aku.... Sebelum pergi beli phone LG Lollipop adik aku Anor.... Harga cover tu memang murah sesangat... banyaklah engko punya murah.... RM179.00... Tapi puas hati sebab kualiti dia bagus.... Kalau beli kat kedai2 biasa kualitinye tak sama dengan yang kita hendak.... Terkehil sana, terkehil sini.... Aku utama kualiti sebenarnye..... Harap maklum....
Nilah hasilnye.... Yang beruntung wife aku dapat cover baru... Aku...?? Dapat paper bag baru jer.... Takpe aku suka kumpul paper bag yang terbaik sahaja sekarang ni.... Tapi sebenarnye aku untuk dari segi rebet pembelian 5% dari setiap pembelian di Outlet Machines.com... sebabnye aku member semasa beli iMac hari tu.... Hehehehe... Nanti rebet tu dah bertambah banyak aku akan gunakan untuk beli barangan lain....
Aku cuma menggayakannye sajer.... Wife punya.... Tapi aku punya ada yang lain sebenarnye.... Petang lepas Bert datang ke rumah aku, Bert nak join juga kami ke Ikano Power Center pulak.... Sebab dia nak singgah IKEA cari barang rumah sikit.... Aku ok jer.... Kali ni untuk aku pulak.... Mana boleh diaorang jer dapat.... Mana aci2 buka pintu ni.... Nanti aku ceritakan dalam entry akan datang.... Tunggu lagi dan lagiiiiii.....

4 comments:

Hazzy Ishak said...

mahai nooo cover hp tu

Unknown said...

huh cover jer dah beratus.. tak pe kualiti is more important!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Memang mahal, tapi sangat pas hati sebab kualiti dia sangat bagus... Biar mahal sikit tapi pakainye lama.... hehehe.... chilabaey's jangan berlagak... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Betul tu Jibam.... Saya utama kan kualiti... itu pun kalau ada duit lebih... kalau tak, yang biasa jer pun takpe tapi kena tengok betul pembuatannye... hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...