Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 March 2010

Anuar K + Tarikh = Hadiah....!!!


Satu karya dari seorang blogger Novel Priasetia.... Dah lama aku nak beli novel ni... Bukan apa untuk memberi sokongan dan moral tentang pembabitannye dalam dunia penulisan.... Walaupun aku ni jenis yang sukar untuk membaca novel.... 


Masih berbalut lagi sebab aku belum pun membacanye.... Tapi sebenarnye aku beli novel ini adalah untuk dijadikan hadiah untuk seseorang.... Orang yang akan menerima hadiah novel ini adalah seseorang yang pernah join aku sambut harijadi penulis ini di Kuala Lumpur tahun lepas.... 



Dah pun balut novel tersebut dan sedia untuk diserahkan kepada empunya diri.... Kepada sesiapa yang berkenaan sila collect your hadiah dari Chilabaey's Spot dengan segera.... :)

2 comments:

eqbalzack said...

ada masa nak bace novel ye...hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack...

Alaaaa En.Eqbal, sebenarnye takde masa langsung nak baca novel2 ni... Kalau beli entah bilalah nak start membacanye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...