Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 March 2010

2nd Projek... Dapat Ker...???

Hari tu dah tangkap iMac 21.5 inch screen.... kali ni yang ini pulak.... Dah dapat ker...??? Itulah persoalannye.... Samada MacBook Pro 13' atau MacBook Pro 15' .... Kalau MacBook Pro 17', tak laratlah sebab baru ambil Apple iMac........ Sekarang ni aku tengah giler barang Apple.... Setelah menggunakannye barulah aku sedar tahap kemampuannye dalam menjalan kerja2 yang aku harapkan.... Memang hebat....
Masih dalam pengiraan, kalau ikut aku esok juga aku pergi sambar satu lagi komputer ni.... Yang paling sesuai untuk kegunaan aku adalah yang MacBook Pro 15' tu.... Tapi aku kena buat budget baliklah.... Sebab satu pelaburan sebenarnye.... Bukan saje suka2 nak paki.... kalau setakat nak pakai Microsoft Office jer baiklah tak payah, buat membazir duit jer.... Baiklah gunakan untuk kerja2 amal yang lain... Sumbangan kepada warga tua ker, anak2 yatim ker atau mangsa2 AIDS.... Banyak pahala yang kita dapat nanti, lagi2 untuk warga tua... Keberkatan tu yang penting.... Ishhh2... apa yang aku melalut ni....
Dari segi kecanggihan teknologinye, susah untuk aku gambarkan dan aku rasa tiada tandingan.... memang hebat dan bukannye sama dengan brand yang lain.... Tapi untuk memahami sistem dan cara penggunaannye memakan masa dan mengikut kerajinan seseorang itu untuk mempelajarinye.... Tapi bila dah pandai guna memang takkan beralih kepada yang lain.... Umpama jatuh cinta pandang pertama, kedua, ketiga dan seterusnye.... Melalut lagi aku ni.... Insya-Allah kalau ada usaha dan rezeki.... hehehehe.... Macam dah ada jer.... :p

2 comments:

Anonymous said...

Dah nak cari laptoplah pula.... iMac punbelum habis guna....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous...

Insya-Allah akan ku sambar juga tak lama lagi.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...