Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 March 2010

Perjanjian MOU Termeterai Juga Akhirnye....

Setelah beberapa hari semakan dan testing telah dibuat, maka tibalah masanye Perjanjian MOU dilaksanakan... Dah hampir seminggu juga iMac Si Bert ni kat rumah aku untuk kerja selenggara, akhirnye pada hujung minggu tu Bert datang untuk mengambilnye di rumah aku....
Adalah aku dengar beberapa orang kawan2 aku yang mengutuk produk Apple ni, yang bestnye depan2 Bert pulak tu.... Yang Bert ni senyap jer dan tak bagi tahu pun yang dia dah beli.... Sebab mereka tak tahu kemampuan sebenar produk Apple ni.... Bagi aku yang dah menggunakannye takkan beralih ke mana2 produk lain.... Cewah promote lagi....
Maka petang tu iMac tersebut dah pun dibawa pulang oleh Tuannye..... Tambah lagi seorang kawan Mac World aku.... Hehehe... Ada sesiapa yang berminat menjadi member Mac aku, boleh hantar borang.... :)

8 comments:

Hazzy Ishak said...

pak ngah buat kontes
hadiah imac tu lah
hahaha

♥♥ eija ♥♥ said...

yelah buat contest hehe....
kami sure masuknyer hehe....

sebenarnya pakngah saya cari nie, untuk kegunaan biasa jer, sebab saya suka tgk gambar yang cantik2, n suka tangkap gambar. busget saya kalau boleh bawah rm2000 sebab cari yang basic sahaja :)

Lia Hasty said...

wah duta apple nie..
;-)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

uishhh.

nak jugakkkkkkkkk !

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Satu idea yang bagus tu.... Nanti buat kontest siapa menang dapat iMac (kotaknye jer)... Ok tak...??

Pasti Cik Hazzy yang menang... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Nantilah saya buat contestnye yer... Jangan tak masuk pulak....

Saya cadangkan Nikon D3000 untuk beginner... tapi agak berbaloi sebenarnye... sekarang ni ada promotion cuma RM2000.00 dari harga asal RM2299.00....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Alamak dah jadi Duta Apple lah pulak.... Dulu jadi Duta IKEA... macam2 lah Lia ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda...

Cik Lolly nak yer, boleh2... Masuklah meminang... hehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...