Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 March 2010

Si Senyuman Menawan Bagi Kad Kahwin....!!!

Alhamdulillah sampai juga Kad Jemputan Kahwin blogger favorite aku ni.... Aku suka dengan senyuman dia... Ada tahi lalat di bibir lagi... Itu yang buat pemanis tu.... Hehehe.... 2 hari lepas kad beliau sampai di dalam peti surat aku....
Kalau nak tahu siapa dia, haaa ni dia bakal pengantin baru tak lama lagi.... Izzati Insyirah Bte Rosli atau aku kenali sebagai Eazy jer.... Blog beliau : manggispink.blogspot.com ..... Akan berlangsung di Melaka pada 20 Mac 2010 ni.... Sejak kebelakangan ini blog dia jarang update tapi aku tetap terjah blog beliau.... Maklumlah orang tengah sibuk buat persiapan, memang rasa tak cukup tangan sebenarnye... Jadi biasalah kalau blog tu tak update.... Aku faham....
Apa2 pun Insya-Allah kalau takde aral melintang, aku akan ke sana.... Boleh balik kampung aku kejap.... Kalau tak dapat pergi pun akan ku poskan something untuk dia sebagai kenangan.....
SELAMAT PENGANTIN BARU EAZY....

10 comments:

Unknown said...

lps nie tunggu kad jemputan dari Cik wanie pulak kan,
hihihihihi;)

hope kali nie kita blhlah bertemu;)

ezzati said...

beliau sgt sweet :)

Hazzy Ishak said...

pegi gak eh
boleh la jumpa nnti...
hoooyeaaahhh

eazy insyira said...

heee :)
terharu okay.tenkiu so much
klu ade rezeki kite jumpe

Unknown said...

amboi sweetnyaa pasni majlis saya pulak kat perak nun..

ada berani datang ler hihihi

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Izzati...

Ohhh yer ker.... Tak pernah jumpa lagi.... Insya-Allah time majlis kot baru nak jumpa.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Pergi juge ker.... Mestlah Hazzy pergikan, member kahwin.... Insya-Allah kita jumpa nanti di Melaka.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Eazy...

Perhargaan untuk satu penghargaan.... Insya-Allah kalau ada rezeki, kita akan bertemu di hari majlis....

Apa2 pun Selamat Pengantin Baru..... Moga berpanjangan ke akhir hayat....

Selamat Pengantin Baru EAZY...
Selamat Pengantin Baru EAZY...
Selamat Pengantin Baru EAZY...
Selamat Pengantin Baru EAZY...
Selamat Pengantin Baru EAZY...
Selamat Pengantin Baru EAZY...
Selamat Pengantin Baru EAZY...
Selamat Pengantin Baru EAZY...
Selamat Pengantin Baru EAZY... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ninneta....

Thanks 4 ur award..... Hati ku senang sekali... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Ok lepas ni awak punya entry pulak... kalau dapat jemputannye.... Kat mana, Perak..!!! Dekat jer tu yob.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...