Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

04 March 2010

Hasil Kerja Masuk Harian Metro Pulak....!!!

Akhbar Metro ni dah lama keluar dah, cuma aku jer yang takde masa nak keluarkan buat entry.... Selain itu juga, dapat juga aku promote produk ni kat korang... Time ni pameran Umrah dan Travel Agent berlangsung di SACC Convec (sebelah SACC Mall jer), Shah Alam... Aku sekali lagi dipanggil oleh pihak pengurusan Muniff Hijjaz untuk menjadi photographer semasa pameran tersebut berlangsung....
Yang ini adalah gambar originalnye yang diambil oleh aku, banyak lagi sebenarnye.... Untuk kali ini, gambar yang ini dipilih... Yang lain adalah untuk rangka promosi yang lain dan juga untuk banner2 pameran.... Rasa bangga juga hasil kerja digunapakai dan dihargai.... Ada beberapa surat akhbar lain yang aku dengar ada gambar yang ditangkap oleh aku.... Tapi belum dapat trace lagi... dalam pencarian.... Kalau ada sesiapa yang terbaca atau tersimpan surat akhbar tersebut, bolehlah bagitahu aku yer.... Hehehe.... Manalah tahu akan ada hadiah untuk itu.... Insya-Allah.... :)

8 comments:

joegrimjow said...

agen promosi terbaik ni
huhu

Hazzy Ishak said...

betul tu joe..
hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

pakngah memang part time ambil gambar yek hehe

Nurmala Mazlan said...

promosi hasil kerja disamping promote minyak wangi halal tu kan?? :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow....

Alaaaa tolong2 kawan2.... Join tak juga.... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Oooo... backing jow yer.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Part time jer... cari duit buat bayar hutang, hehehe.... :) Ada mau pakai saya.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nURmALa mAZLan...

Alang2 menyeluk pekasam.... ada rezeki adalah... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...