Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

14 April 2009

Tag Dari Bloggers Utk Aku....

Hari aku cari semula tag2 yang diberi kuasa mandat oleh blogger2/follower2 aku tempoh hari.... Ada yang aku catit dalam buku dan ada juga yang missing in action.... ni yang takut ni sebab hutang..... Jadi aku trylah untuk menjawabnya, itu pun yang mana aku ingat ye....
Tag Dari Clara Life a.k.a claraemilycancer.blogspot.com
Rules
1) Copy Image kat bawah ni
2) Tulis sebarang komen pasal penghantar ni..
Seorang yang baik...Rajin berjalan... Suka bergambar... buat gambar kenanganlah tu.....Seorang Assisstant Quantity Survey.... 22 tahun dari Bayan Lepas, Pulau Pinang... Hope tak sombong.... kalau berjumpa....
Seangkatan dengan aku dalam Bidang Teknikal (aku Town Planner.....)
3) Send kepada sape2 blogger yang kamu suka...
1. ..Owhhh! Wawa.. a.k.a misswawa.blogspot.com 2. PJ Selamba 3. SWEET V@NiLL@ a.k.a Raihanna 4. -hello there, awyn here a.k.a Ajwin Ajeera 5. Raihan Blog's a.k.a thousand1anzblog.blogspot.com
6. memOries remain never end a.k.a Wan Fara 7. NABILA FARHANA a.k.a ayeen88.blogspot.com

10 comments:

Wawa_Nadwa said...

tertibe bdn terase panass nk demam.
hehehehheh!
baikk nnti wawa buat yer.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

oklah cik wawa..... jgn demam dah lah... senang je ni... :)

kojah said...

tompang lalu...jom link2...=)

starlight said...

aduhai...bln ni da 4 org tagged..x jwb lg..yg chilabaeys pon utang dulu yerk..hee...miiss u too

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Bee - tulah... saya dah mula nak bayar hutanglah ni... tp bagi hutang kat orang tetap dilaksanakan... hutang u nanti akan saya usahakan ye... insya-allah.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kojah - boleh apa salahnye... sila2 tambah nasi, jgn malu2.... :)

Lia Hasty said...

ish..
kene puji lak..
malu le cmnie.. =)

Wan Fara said...

hikhikhikkk~~
comel.
thankssss!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To:ClaraCancer - Puji sikit je.... Takde hal lah.... nak selalu pun boleh...


To:WanFara - No hal lah.... sila lah ambik...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Bee - Alamak bee, tag yang u bagi kat saya dulu tu, saya dah buatlah.... ada dalam entry "Hari Aku Kena Challenge"... tak ni dtgnye dari Blogger Diena... so saya terselamat dah dari tag @ hutang kat awak ye.... jangan marah.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...