Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 April 2009

Berita Baik.... Insya-Allah...

Inilah perkampungan aku dengan family aku selama hampir 2 bulan dah....
Hari ni aku tak sempat nak ke HUKM menjengok bapa aku dengn mak aku.... Tapi petang tadi aku seperti biasa call mak aku bertanyakan khabar.... Difahamkan bahawa doktor ada mengatakan kepada mak aku yang bapa aku berkemungkinan besar boleh keluar wad balik ke rumah.... Alhamdulillah syukur.... ini bermakna bapa aku telah sembuh seperti biasa.... tetapi keputusannya akan diberitahu di sebelah petang sebab pagi ni ada beberapa perkara yang doktor akan buat.... seperti ct scan, x-ray dan buat ultra-sound.... keputusan ni nanti akan menentukan samada bapa aku boleh balik kerumah atau tidak.... Jadi sekarang aku dalam situasi tak sabar2 untuk mengetahui keputusannya.... berdebar2 rasanya dan tak sabar2 untuk menyambut kepulangan bapa ku dari HUKM.... Jadi lepas ni rumah aku akan menjadi hospital ke dua bagi bapa aku.... seperti semasa mak aku juga selepas operation hati tempohari.... Kerja aku adalah menyiapkan bilik tetamu rumah aku untuk dijadikan second katil hospital..... itu semua tak jadi masalah.... Cuma bezanya semasa mak aku dulu, dia boleh berjalan seperti biasa.... tetapi bagi bapa aku dia tak kuat untuk berjalan terpaksa memakai tongkat kaki empat.... kena pimpin dia ke mana dia nak pergi.... Oklah aku kena tunggulah sekarang ni.... Minta2 dapat keputusan yang bagus lepas ni....
Penantian Suatu Penyeksaan.....

2 comments:

Wawa_Nadwa said...

tgk bapa awk dh makin sembuh.
hrp2 la dpt kuar wad awal.
mungkin dia lebih selesa di rumah kan.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa - Harap2 pun macam tu juga... mungkin hari kot dapat keluar... tengah tunggu keputusan doktor bapa saya dulu.... kalau doktor yang kecil2 tu cakap memang boleh keluar hari ni... tapi ketuanya belum buat keputusan lagi... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...