Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 April 2009

Aku, Kerry & Photography.....

Yang ni gambar aku dengan backup photographer aku pada 2008 lalu.... Kalau ada apa-apa funtion photography, wedding ke, majlis2 rasmi ke, kalau aku perlukan backup, aku akan ajak mamat ni.... Kerry ni member aku masa aku di Sekolah Vokasional Setapak, Kuala Lumpur, tapi aku dalam Business Study dan dia Automotive (bab enjin kereta)... Lain-lain bidang tapi minat yang sama..... Kalau perasan gambar dia ada dalam entry aku 'Cameron Highlands' dan 'Aktiviti... Aku...'... Gambar ni masa aku wedding ceremony di Sungai Buloh.... Rasanya ni satu2nya gambar aku dengan Kerry semasa berlangsungnya majlis.... sebelum ni masing2 sibuk dengan tugas yang dijalankan... jadi susahlah nak dapat gambar macam ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...