Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 April 2009

Apa Yang Tak Kena...???

Apakah Yang Tak Kena Dengan Gambar Ni...??

Hari ni aku lepak 2.5 jam kat Mid Valley menemankan seseorang sebelum ke HUKM seperti biasa..... Selain tu, aku tengah kumpulkan gambar2 untuk simpanan portfolio aku.... so layanlah diri ini sorang2 kat sekitar Mid Valley ni.... Bermula di Garden hinggalah entah mana2 ceruk aku pergi.... Lebih kurang 2 jam lepas tu balik semula di Garden.... Kaki dah penat berjalan.... separuh kedai dah masuk kecuali outlet perempuan dan barangan dalaman wanita.... Di Garden aku lepaklah kat kawasan menunggu.... dengan sofa warna hijaunya.... duduklah sekejap sementara menunggu seseorang tu... Adalah seorang apek@uncle cina ni depan kerusi aku.... akupun curi2 capture gambar dia dengan selamba dan memberanikan diri beberapa snap.... Jadi persoalannya, apa yang tak kena dengan gambar ini dari sudut pandangan kawan2 blogger aku sekalian....???? Sila berikan comment dan jawapan pada persoalan ini.... Sekian terima kasih.....

12 comments:

Ajwin Ajeera said...

Atok,thanks alot for sleeping here.

haha

joegrimjow said...

tido kat suasana bising??

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ajwin Ajeera - bagus pengamatan awak.... hehe..... :)


To: joegrimjow - taklah bising sangat.... tapi ada sesuatu yang masih tak kena....

nadiatul farhana said...

yeah uncle apek.
please do sleep here.hehe.

Munirah Mokhtar said...

"thank you for sleeping here"
thats for uncle/apek tu..
huahahaha~!!!!

DrSam said...

uncle tu syiok tidur atau memikirkan masalah negara sampai senget kerusi.

Wawa_Nadwa said...

Terima kasih kerana tido disini.
Wakakkakkak!~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: detol - Kesian uncle tu... dah penat nak buat macam mana.... hehehe.... :)

To: moon_iera =D - Lama juga dia tidur kat situ.... :)

To: DrSam - Betullah cakap Dr, rasanye dia banyak memikirkan masalah dunia sebab dia baru je baca paper... Tu kat atas perut dia.... :)

To: Wawa_Nadwa - Sama2, saya wakil dr Uncle tu ye... Bila tengok dia tidur masa tu, mata saya pun layu juga... tapi bila tgk sign tu, mata saya celik semula... ewahh... macam pantunlah pulak... peace Wawa... :)

starlight said...

kesian apek ni..tungu wife kot shopping lame sgt..so tdola dulu..sign board tu memg ade situ ek//hoho..lucu btul...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: bee - betul, mula2 tu rasa lawaklah juga... tapi sign board tu memang diletakkan atas meja tu...

Dari Ima Lee said...

lawak giler.. :D

thanks for commenting at my page chilabaey... do follow and invite your friends to follow my diet tips :)

adios !

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Syima

i will follow ur diet tips after this... and try to invite my friend to... i will try.... :)

thanx again...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...