Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 April 2009

Ada Hadiah Ke Untuk Aku...???!!!

HAAA...... INILAH BUDAKNYA..... KAWAN2......
Inilah budaknya yang impikan Counter Number blog dia diangka 22,222 tu..... Hajatnya dah pun tercapai...... Suka sangatlah lepas ni.....

Untuk sekian kalinya aku amat terkejut, atas kerajinan aku untuk memprint screen blog seseorang tu, difahamkan aku akan dapat hadiah..... Owhh... sungguh ku tak sangka.... aku cuma nak menolong seorang kawan blogger dan kebetulan masa yang aku mengupdate blog aku serta menjawab comment2 dari blog aku, aku pun bukalah my favorite blog tu.... Ruangan counter dia menunjukkan sedikit sahaja lagi untuk sampai kepada apa yang dia hajati dan impikan.... So aku tunggu dan kerap kali juga aku keluar masuk ke dalam blog dia..... sampailah ke angka 22,222 yang diimpikan itu tiba.... dengan pantas aku menekan butang print screen.... lepas tu save as ke dalam file document aku..... tujuan untuk bagi dia nanti kalau2 takde siapa yang capture blog dia atau dia sendiri....

Ni ruangan entry dia untuk aku..... Nampak tak nama aku dan nama panggilan aku....
Dia ni merupakan blogger aku yang amatlah rajin melayan kerenah blogger dia.... termasuklah aku yang baru lagi menceburi bidang memblog ni.... Dan dia juga merupakan pengulas popular aku yang pertama dalam ranking blog aku..... Tak lain tak bukan dia adalah Cik Syaidatie Nadwa Kamaruzaman @ Wawa_Nadwa yang merupakan salah seorang blogger popular di dalam ruangan blogspot.... Blog dia adalah http://misswawa.blogspot.com ..... Tak sangka pulak ada hadiah, apa hadiahnya... kena tunggulah..... Nanti aku buat entry hadiah yang diterima.... perasan2 je macamlah dapat.....

Yang ni adalah rupa blog dia... Cantik dan kemas untuk dilayari..... ...Owhh! Wawa...

Hari ni (23/4/2009) dia buat entry untuk aku sebab emailkan dia Print Screen 22,222.... malam kelmarin..... Tengahari tadi bila aku buka blog dia mak aii ada entry pasal aku.... tak sangkalah sampai macam ni sekali.... siap promote blog aku lagi..... seronok gila..... lagi2 dia ada kata nak bagi hadiah.... sungguh tak ku sangka2..... terima kasih diucapkan..... tidak minta apa2 pun cuma menolong kawan2 blogger je...... esok2, hari aku minta tolong, mungkin diaorang ni jugalah yang akan bantu aku.... Insya-Allah...... Terima kasih sekali lagi.....

9 comments:

WeBViDeOKLiP said...

tahniahh kat die
huhu

Wawa_Nadwa said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

ade muke wawa yg tembam itu.
ade plak gambo blog ku..
siap nama penuh lagikkkk.

ishh awkk nii.
wat sy malu je pagi2 nih.
nk sorok mane niiiii..

(*_*)

p/s: tunggu saje adiah dari ku. huhuhu!!~

Unknown said...

yeah yeah,
dah tahu nama penuh wawa,
hik hik hik ...

amboi hadiah apa lah yg akn dapt tue kan,
hik hik hik hik,
mesti best kan,
nak share blh?
hik hik hik

Chilabaey's Spot 2 said...

To:WebVideoClip - Ye tahniah diucakan kat budak tu....

To:Wawa_Nadwa - Kata nak menyorok bawah meja.. opss bawah meja penuh.... kata nak masuk dalam tandas.... nanti org ingatkan sakit cirit birit lah pulak....

To: Cik Wanie - alamak dah pecah rahsia wawa dgn awak lah plak.... Hadiah..?? Tak tahu lagi ada ke @ takde lah cik wanie.... kita tungguuu......... jgn jadikan hari2 anda diselubungi misterii....

umizue said...

wah.. cane nk buat layout blog cantik mcm cik wawa tu ye?? blog sy simpe je sbb xreti nk buat.. wuwuwuwu..

saya budak baru belajar..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: umizue - cantikkan... cuba masuk dalam www.pyzam.com.. kalau tak silaplah.... kat situ banyak background untuk blog dan lain2.... try ye.... :)

umizue said...

dah try.. cume xtau kat mane nak letak.. dah buat lebih spuluh kali la jugak... wuwuwu.. xpenah nak jadi

Anonymous said...

wah ramainye...
22222 tu...
erm

Chilabaey's Spot 2 said...

To: PJ selamba - Tulah ramai giler... bila lah kita ni nak dapat angka tu kan..... tunggu berjanggutlah jawabnya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...