Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 April 2009

Award Untuk Aku...

Hari ni aku dapat award dari blogger aku yang sangat rajin.... Tak lain tak bukan ianya datang dari : Clara Life a.k.a claraemilycancer.blogspot.com 1. Letakkan logo award ini ke blog anda. 2. Anugerahkan award ini kepada 10 blogger yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra. 3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui 'backlink' dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda. 4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka. 5. Berbagi cinta & sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini. 1. ..Owhhh! Wawa.. a.k.a misswawa.blogspot.com 2. PJ Selamba a.k.a selambapj.blogspot.com 3. SWEET V@NiLL@ a.k.a Raihanna 4. -hello there, awyn here a.k.a Ajwin Ajeera 5. Raihan Blog's a.k.a thousand1anzblog.blogspot.com 6. memOries remain never end a.k.a Wan Fara 7. NABILA FARHANA a.k.a ayeen88.blogspot.com 8. kEy a.k.a annasakina.blogspot.com 9. wana a.k.a wanasweet.blogspot.com 10. khalifah fedi a.k.a tuanuruchimaru.blogspot.com Sekiranya dalam senarai blogger telah pun mendapat award ini, takpe aku sedekahkan lagi untuk korang, aku suka bersedekah.... ambik ye...

10 comments:

kEy said...

awardddd~ yay!!! agaga~
thankiu thankiu~

Wawa_Nadwa said...

owh wawa dpt jgk.
maceh!

ssh2 aje.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Key

Tangan yg memberi lebih baik dari yang menerima.... ambik engko...!!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa

Saya dapat dari blogger lain... tak baik makan sorang2, so bersedekahlah kat kawan2 blogger akan award tersebut.... tak susah senang je... ;)

Anonymous said...

thnk la chilabey ye...hehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Puteri Haifanuri - welcome.... sila2... tambah nasi...

starlight said...

ngee~tu A.W.A.R.D kan...kan...kan...heee..suke...suke...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Bee - sila2lah ambil buat harta sendiri ye... ikhlas dari saya untuk blogger popular saya... :)

Unknown said...

tankiu..sy da lma x bkk blog..xtaw nk update ape..thanks ye wak..nnt free2 sy update blog sy k..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nuraihan Mohd Saleh - Welcome.... yelah lama juga awak tak update blog... ingat dah lose contact.... buzy ye... takpe saya still follow awak... jgn risau.... :) senyum selalu macam selalu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...