Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 February 2013

Pagi Panjat Gunung Nuang, Petang Sikit Panjat Garden Mid Valley...


Balik dari memanjat Gunung Nuang, Hulu Langat hari tu, terus pulak aku dengan partner aku Bert ke Garden, Mid Valley... Dia nak beli kasut baru untuk tracking dan hiking sekali.... Kasut idaman.... Dari brand Salomon... So aku ke World Of Sport Garden untuk membelinye... Beberapa hari sebelum tu dia siap call tanya stok lagi... Banyak outlet lain takde stok atau tak jual sebab harganye mungkin mahal sangat kot... So yang dah sure ada, pastinye Garden Mid Valley lah...


Seronok dah dapat apa yang dihajati... Sebenarnye, kasut ni sekali untuk event kitaorang bulan Oktober 2013 ni... Tak tahulah pulak kalau keluar model yang lagi baru lepas ni... Mahu jugak beli lagi nanti...


Masa untuk buat bayaran... Kasut yang dibeli tu dari brand Salomon S-Lab... Harga kasut yang Bert beli tu berharga RM678.00 - 10%.... Korang kiralah sendiri... Brand ni memang popular untuk mereka2 yang suka aktiviti outdoor... Selesa dan tahan lama...


Yang ini idaman aku pulak... Harga RM6++.00.... Insyaallah akan disambar juga tak lama lagi.... Hehehehe... Ringan dan tahan lasak....


Dah settle beli kasut Bert, aku lepak2 kejap diperkarangan Mid Valley... Melayan sahabat2 dengan belanja depa minum Chatime... Hehehehee... Yang ni partner aku sorang lagi yang datang meneman kitaorang hari tu iaitu En. Kerry.... Datang lepak membincangkan aktiviti seterusnye dalam bidang manjat memanjat.... 


Orangnye pemalu dan kelakar... Sudahlah...


Yang ni bising aku selalu minum Chatime... Macam2 dia kata, nanti susah nak panjat gununglah... Tapi hari tu dapat jugak aku racun dia dengan Chatime.... Amek engko.... Lepas ni engko pulak yang susah nak panjat.... Hehehehehee...


Atas kejadian yang tak dapat diatasi, maka kasut baru Bert terpaksa dipakai terus... Tak sempat nak bawak balik, dah kena pakai terus... 



Memang smart kasut ni... Model terbaru dari Salomon S-Lab.... Memang selesa dan ringan sangat2.... Macam pakai kasut Crocs jer.... Desgin memang cantik, colour memang menyerlah... Kalau dalam hutan dah sure nampak dah... So dalam pukul 4.30 petang baru kitaorang bergerak balik... Lepas ni lagi 2 minggu training ke Gunung Nuang lagi... Sebab minggu ni ada event lain pulak.... 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...