Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

15 February 2013

2 Kejutan Yang Ku Terima Bila Dah Berusia Ni...!!!


Alhamdulillah bertambah lagi usia aku sethaun lgi... Dan masih dipanjangkan umur oleh yang Maha Esa... Syukur.... Ini bermakna makin bertambahlah tanggungjawab untuk keluarga sebenarnye.... Kadang2 kita tak sedar usia mematangkan kita bukan menjadikan kita lebih alpa dengan kehidupan di dunia... Jangan terikut2 sangat kata2 orang putih "Life begins at 40"... Kehidupan dah bermula sejak kita lahir lagi... 

Alhamdulillah bila dah berusia ni, takde apa yang diharapkan dari sesiapa pun... Taknak manjakan diri dengan sambutan setiap kali harijadi... Tapi dengan ingatan tulus ikhlas dan ucapan pun dah memadai buat aku sekarang ni... Thanks buat mereka2 di kalangan blogger2 dan Facebookers yang tak henti wish kat aku tempohari.... Sangat2 aku appreciate....


Buat wife ku yang tercinta, terima kasih memberikan kejutan sebanyak 2 kali iaitu pada malam detik 12.00 malam (kad ucapan di letak atas iMac) dan Scrap Book pada pagi esoknye (sorok dalam almari)... Nasib baik perasan, kalau tak, amek ko... Buat tak tahu jerlah... Thanks again...


Sebenarnye Scrap Book tu adalah untuk dijadikan portfolio kitaorang tentang percutian selama ini... Untuk tahun ini ada 2 destinasi dan tahun depan ada 1 destinasi yang dah confirm.... So semuanye itu nanti akan dimasukkan dalam Scrap Book ni...


Ini adalah intronye... Dan beberapa contoh di dalamnye... Hehehehe... Yang lain2 biarlah rahsia...


Destinasi : Bandung, Indonesia...


Destinasi : Bali, Indonesia...


Oklah itu sajer buat masa ini... Insyaallah petang sikit nanti aku post satu lagi entry mengenai aktiviti aku Sabtu ni... Jangan jeles.... Perempuan2 mesti sakit hati kalau aku beritahu nanti... Oklah tunggu.....



10 comments:

Ayue Rejaluddin said...

Cantiknya scrapbook tu......
Wahhhh... Bestnya dapat surprise macam tu kan... =D

Btw, minta tolong LIKE ni sekali boleh tak....??

http://ayuejean.blogspot.com/2013/02/1-like-1-love.html

Wawa_Nadwa said...

pernah buat macam ni utk lan dulu. tp masa tu zaman bercinta lah. hehe!

gigih tampal gambar bagai sama mcm wife pakngah buat. tp wife pakngah buat lagi kemas n cantik lah kan.

Happy belated birthday!
:)

Khairul Onggon said...

Selamat hari lahir Encik Muzafar Shah.. Betul ke nama tu? Semoga Allah permudahkan segala urusan dan limpahkan rezeki kepada anda sekeluarga.. aminnn... :)

nini said...

wah comellah......romantic je.....benda2 ni biasa orang buat zaman cintan citun ja...hehe...kalau pas kawin buat lagi bagus kan...=D

Chilabaey's Spot said...

To: AyueJean AJ...

Terima kasih... Wife saya memang kreatif kalau bab2 macam ni...

Thanks sebab terjah blog saya... :)

Chilabaey's Spot said...

To : Wawa_Nadwa...

Ooo iyer ker... Kena teruskan feel buat2 macam ni lepas kawin... Kita try bercinta lepas berkahwin pulak...

Wife saya ni memang teliti sikit orangnye... Tapi tak hebat ketelitian dari saya pulak.. Susah pulak dia nak ikut...

Apa2 pun terima kasih Wawa... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Khairul Onggon...

Terima kasih En. Khairul... Betul sangat lah tu...

Amin.... Insyallah moga doa tersebut dipanjatkan jugak buat En. Onggon yer... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Nini...

Tulah, kebanyakkannye salah konsep... Masa bercinta bagai nak rak... Tapi lepas kawin, senyap jer... Hilang idea...

Lepas2 ni kita try teruskan jugak apa yang kita lakukan masa bercinta dulu yer... Saya pun sama jugak... Masih kekalkan mana yang boleh... Hehehehe...

Thanks sebab terjah blog tak seberapa dari saya ni... :)

Lia Hasty said...

sangat romantik.
scrapbook tu mmg menarik. kreatif nye makngah.
semoaga bahagia sampai kiamat.

Chilabaey's Spot said...

To: Clara Emily Cancer...

Romantik ker...?? Hehehehhee... Sekali sekala...

Makngah memang kreatif... Amiin, itulah yang diharapkan...

Thanks Clara... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...