Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 February 2013

Sambutan Berganda Buat Aku Dan Bangsa Cina Tahun Ni...


Happy Chinese New Year buat semua rakan2 & blogger2 yang berbangsa Cina di Malaysia ini... Tahun ni aku sambut event berganda sebab raya cina ni sama tarikh dengan birthday aku.... 


10 Februari 2013... Tarikh aku dan untuk semua bangsa cina... Sambutan berganda...


So malam tadi birthday aku disambut dengan dentuman bunga api dan mercun... Amek engko... Nak sangat sama tarikhkan... Hehehehe.... Malam tadi dapat kejutan Kad Birthday dari wife dan pagi tadi dapat pulak Scrap Book pulak... Ada ajer kejutan dan kreativiti wife aku ni... Luv U lah...

Untuk mereka2 yang wish aku Happy Birthday aku ucapkan ribuan terima kasih banyak2... Doa dan harapan korang aku harapkan termakbul untuk tahun ini dan tahun2 yang mendatang... Thanks again guys.... 


2 comments:

Miss Za said...

Happy bday...
nice la scrap book ue...kreatif...untung lew~
owh, happy chinese new year gak..gong xi fa cai..

Chilabaey's Spot said...

To: Miss Za...

Thanks a lot... Scrap book ttg percutian kami dalamnye...

Happy chinese new year jugak untuk awak... :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...