Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

07 February 2013

Seorang Lagi Bintang Tanahair Meninggalkan Kita...


Salam 1 Malaysia semua... Semalam dapat perkhabaran dari rakan2 FB tentang pelawak veteran tanahair kita iaitu Datuk Yahya Sulong... Perginye seorang bintang yang telah lama menghiasi dan menggembirakankan kita selama ini....

"Takziah diucapkan kepada keluarga pelakon veteran, Datuk Yahya Sulong, 85, yang disahkan meninggal dunia di Hospital Kuala Lumpur pada jam 6.45 petang tadi kerana sakit tua. Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan mereka yang beriman."

Bila pandang arwah Datuk Yahya Sulong, aku akan teringat sangat tentang arwab abah aku... Rupanye iras2 arwah abah aku dulu... Dan selalu juga aku bergurau dengan arwah abah, yang menyatakan arwah abah aku sedang berlakon di TV bila ada sahaja cerita2 lama berkaitan dengan arwah Datuk Yahya Sulong ni... Suatu kenangan yang tak dilupakan...

Al-Fatihah buat kedua2nye...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...