Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 February 2013

Dah 6 Tahun Dah Umurnye Anak Buah Kesayangan Aku Sorang Ni...


Selamat Harijadi buat anak buah aku iaitu Raja Nur Emily Faressna Binti Raja Iskandar Syazrim Shah a.k.a Melly yang ke-6 tahun hari ni... Anak buah kesayangan aku ni banyak mulut sikit... Bercakap macam makcik2... Tahun ni last bersekolah tadika, tahun depan dah darjah satu... Cepat betul masa berlalu... 

Merupakan partner harijadi bersama untuk bulan Februari setiap tahun, dulu sambut sorang2 jer, sekarang kek boleh kongsi sekali... Hehehehee.... Apa2 pun Selamat Harijadi buat Melly, pakngah harapkan moga Melly cepat besar dan menjadi anak yang solehah serta pandai2 belajar hingga ke menara gading.... Insya Allah...


2 comments:

Ayue Rejaluddin said...

Budak2 cepat membesar...
nanti kejap je dah sekolah rendah... =D

Chilabaey's Spot said...

To: AyueJean AJ...

Betul tu, budak2 cepat membesar... tapi kita ni, lambat pulak nak mengecil... Hehehheehe...

Thanks sebab terjah blog tak seberapa dari saya ni yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...