Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 January 2013

3 Hari Dah Baru Nak Sampaikan... Hurmmm...!!!


Salam 1 Malaysia & Selamat Tahun Baru 2013...

Alhamdulillah hari dah masuk 3 hari dah di tahun baru 2013... Hari ni baru berkesempatan dan wish.... Hahahaha... Biasalah bila hujung tahun ada jer aktiviti yang aku jalankan dengan member... Sosial life aku macam tulah... 

Harapan aku untuk tahun ini adalah untuk mencapai apa yang tak selesai lagi... Sambungan tanggungjawab, kerja2, hutang2 dan amanah yang telah diberikan... Dan lebih penting lagi, harapan menambahkan apa kekurangan pada diri dari segi pengetahuan, ilmu dunia & akhirat serta menambah pahala yang sering tidak dicari terdahulu... Moga dipermudahkan segala urusan selepas ni samada urusan dunia mahupun urusan akhirat kelak... 

Dan azam tahun baru ni, aku akan rajin berblog dengan berkongsi pengetahuan, pengalaman dan liku2 kehidupan aku sepanjang berada di dunia ini... Insyaallah...  Apa2 pun sekali lagi, aku ucapkan Selamat Tahun Baru 2013...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...