Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 December 2012

Blogger Hilang Beberapa Hari.... Maafkan Aku Yer....!!!


Salam 1 Malaysia semua... Minta maaf banyak2 sebab blog bersawang... Yang aku rasa terkilan sebab ramai jugak follower yang terjah ke blog aku, tapi takde apa2 entry yang aku update... Sorry sesangat... 

Insyaallah minggu depan iaitu pada tahun baru nanti aku akan aktif semula... Berkongsi tentang kehidupan dan pengalaman hidup aku untuk korang jadikan rujukan bagi yang mana boleh dipakai.... Hujung minggu ni aku dengan aktiviti sosial aku dengan member2 lama sewaktu di Sekolah Vokasional Setapak Kuala Lumpur dulu... Dah lama tak mendaki gunung, dah banyak sangat lemak2 tepu di badan ni... So cara dan jalannye adalah dengan menyibukkan diri selama beberapa hari di Gunung Nuang, Hulu Langat.... 

Persiapan yang tak seberapa, yang penting dapat merapatkan lagi Silaturrahim semasa member lama... Maknanye, pagi tadi pukul 6.00 pagi aku dah bergerak ke Gunung Nuang tersebut... Dan mungkin balik pada hari Isnin kalau takde aral melintang... Doakan perjalanan aku sepanjang di sana baik2 yer... 

Ya Allah... Pacat, takutnye aku.... Hurmmmm....


1 comment:

Unknown said...

Sebab ko bangang lah sampai Aku punya blog 2 set hilang atlas bawah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...