Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

05 December 2012

Aku Bangga Dengan Beliau... Moga Panjang Umur Tun...


Alhamdulillah... Untuk kali keduanye aku dapat bertemu dengan Tun Dr. Mahathir Mohamad secara dekat... Time ni aku dengan partner ke MAHA melihat apa peluang2 business di sana hari Sabtu lepas... Kebetulan pulak time tu, Tun Mahathir pun datang melawat... Mula2 tu hairan jugak kenapa ramai abang2 Polis dan macam ada VVIP nak datang jer... Dalam merayau2 sekitar blok2 pameran sekali tu nampak lampu2 dari kamera video wartawan... Sekali intai, alamak Tun Mahathir lah... Aku apa lagi, join sekalilah dalam kelompok wartawan... 

Wartawan memang agresif, sampai aku yang besar ni ditolak macam tu jer... Takpe, engko tangkap dulu gambar, aku cari pot di mana Tun akan lalu, so aku duduk tunggu... Bila sampai jer Tun kat gerai yang akan dijadualkan singgah, aku dah tercegat dah... Wartawan baru terhegeh2 nak datang... Kali ni aku pulak tak bagi change... Siap menyelit2 kat kaki aku, aku siku2 kan ajer... Amekkk engko, tadi engko tolak aku bagai, kali ni aku bagi siku jer kat kepala depa... Geram aku...

Apa2 pun aku bangga mempunyai Bekas Pemimpin yang sangat disegani di mata dunia ni... Aku sayang Tun Mahathir Mohamad sebab banyak berjasa untuk membangunkan negara dan memberi banyak peluang kepada generasi sekarang... Visionnye telah terlaksana... Moga panjang umur kepada Tun Dr. Mahathir dan Tun Dr. Siti Hasmah...


2 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

me tooo
love tun ;0

Chilabaey's Spot said...

To: ♥♥ eija ♥♥...

Kita sama yer... Love Tun jugak... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...