Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 December 2012

Tun Dr. Mahathir Mohamad... Jasa Mu Tetap Dikenang Sampai Bila2... Part 2...



Aku kalau pemimpin lain kurang sikit nak involve... Tapi kalau Tun Dr. Mahathir Mohamad ada, sangat2lah teruja... Tak kiralah jaga bahagian mana sekali pun... Time Tun Mahathir tengah memberikan ucapan terima kasih kepada Pertubuhan Perancang Malaysia (MIP) atas anugerah yang diberikan...



Sebahagian makan tengahari kitaorang di majlis tersebut... Sedap2 semuanye...



Pelbagai ucapan nasihat dan kata2 yang memberikan peransang kepada kami sebagai Perancang Bandar di Malaysia ini dalam mencorak pembangunan sediada dan juga akan datang... 


Yang berada di sebelah kiri tu adalah Presiden MIP... Dan yang sebelah Tun Dr. Siti Hasmah tu pulak adalah Menteri Perumahan Dan Kerajaan Tempatan...


Dalam mana2 majlis yang pernah aku attend setakat ini, Tun Dr. Mahathir dan Tun Dr. Siti Hasmah sentiasa dalam keceriaan dan terdapat gurau senda sesama mereka... Suka sangat tengok mereka...


Ini merupakan barisan orang2 kuat MIP... 


Dif-dif kehormat yang dialu2kan...


Barisan committee penting dalam Pertubuhan Perancang Malaysia (MIP)...


Ada jugak yang mengambil kesempatan untuk mendapatkan tandatangan di atas buku Tun Dr. Mahathir Mohamad.... Nasib baik aku tak bawa buku beliau... Kalau tak dah sure aku pun sama macam budak ni.... 


Selesai sessi bergambar, Tun Dr. Mahathir beransur balik sebab beliau ada satu lagi event yang perlu dihadiri... Tapi sebelum balik, ada sessi Sidang Akhbar untuk majlis ini... 



Tun Dr. Mahathir Mohamad masih steady lagi.... Tapi Tun Dr. Siti Hasmah agak kurang sihat...





Apa2 pun terima kasih kepada Tun Dr. Mahathir & Tun Dr. Siti Hasmah atas pengorbanan dan jasa mereka dalam menjaga dan membangunkan negara kita Malaysia...


Yang ini merupakan member UiTM aku dulu... Kat sinilah baru dapat jumpa sebenarnye... Kalau takde event2 macam ni, haram nak berjumpa... 


Selesai tugas yang tak seberapa dari aku untuk Sambutan Hari Perancangan Bandar Sedunia 2012 dan juga Majlis Penyampaian Anugerah Penaung Pertubuhan Perancang Malaysia (MIP) kali ini...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...