Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 January 2013

Hampir Setahun Baru Buka Hadiah... Apa Yang Aku Dapat Yer...??


Akhirnye hadiah yang dekat setahun ni baru aku buka... Punyalah lama... 


Haaaa..... Ni dia hadiahnye... Dock Connector to USB Cable... Alaaaaa untuk charger iPhone & iPad akulah... Maklumlah cable lama akhirnye putus semalam... So terpaksalah buka jugak hadiah yang disimpan... Walaupun berbungkus, tapi aku tahu akan isirong nye... Sebab wife aku dah beritahu dulu...



Bukan nak berlagak, tapi sebenarnye biar mahal sikit tapi tahan lama dan takde masalah... Ini kalau beli yang murah, 2-3 bulan dah start nak rosak, lagi rugi kalau dok beli jer kerjanye... Tapi kalau original ni kena pejam mata sikitlah kalau nak beli... Itu jer....


Akhirnye kerja2 mendownload data dan gambar selain mengecas iPhone aku bertambah laju dan baik... Takdelah cable siap lilit pelekat lagi... Orang tengok pun macam tak selamat jer... Apa2 pun selamat berhujung minggu dan Salam Jumaat semua...

Esok aku memanjat gunung lagi sebagai training untuk event besar bulan Oktober 2013 ni... 



6 comments:

✿INA AINAA✿ said...

wahh syoknyaaa da iphone dan ipad.... hehehe

Ana Farhana said...

amboiiii.. lamanya baru bukaa.hee

Chilabaey's Spot said...

To : ✿A I N A A✿

Rezeki lebih... Thanks sebab terjah blog tak seberapa saya ni... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Ana Farhana...

Ha'aahhh dekat setahun... Punyelah saya nak buka... Tapi apa nak buat terpaksalah jugak semalam...

Thanks sebab terjah blog ni... :)

Cikgu Ma said...

boleh simpan setahun? kalo saya x sabar2 nak buka ^_^

Chilabaey's Spot said...

To : Cikgu Ma...

Boleh ajer... Tapi kali hampir setahunlah.. Genap 10 Februari ni genap setahun hadiah ni... :)

Thanks sebab terjah blog saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...