Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 January 2013

Gunung Nuang : Traning Day 1... Bersiap Sedia Untuk Mendaki...


Macam biasa kalau nak pergi ke mana2 dah sure aku akan susun semua benda yang nak dibawak...  Bukan apa, takut lupa... Kurang2 dah nampak depan mata... 


Apa2 pun yang penting kamera takkan dilupa... Bukan apa buat tangkap gambar apa yang patut...


Aku sampai di Pekan Hulu Langat dalam pukul 7.00 pagi... Sarapan dulu lepas tu baru bergerak ke Pangsun, Hulu Langat.... Ramai jugak orang hari tu... So relaks dulu, bagi diaorang gerak... 


Yang ni mamat mana entah, tapi kawan aku Bert pernah jumpalah... Pagi2 dah memekak kat area ni... Punyalah kuat radio kereta dia pasang... Pentingkan diri sendiri jer... Pasang lagu Awie pulak tu... Rock Kapak... Aduii letih...


Gaya pendaki gunung... Simple dan tak takut pacat...



So kali ini aku berdua jer... Ini adalah sesi latihan pertama aku untuk event bulan Oktober 2013 ni... Sebelum2 ni selalu datang untuk berehat jer, kali ni nak test keupayaan aku samada boleh atau tidak... Insyaallah yakinkan hati semuanye boleh lepas ni... 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...