Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 August 2011

Update : 2 Hari Aku Membujang, Indahnye Dunia... Hek... Hek... Hekkk...!!!


Update Entry : 2 Hari Membujang, Indahnye Dunia....!!!!

Memang heaven kalau dapat membujangkan diri dan melakukan aktiviti sendiri2... Hehehehe.... Kan aku kata tadi sebelum buka aku nak rehatkan diri dulu... Last2 terlelap, sedar2 dengar orang jatuhkan barang kat awning rumah... Terkejut kejap dan sedar2 aku dalam kegelapan.... Rupa2nye dah pukul 8.05 malam... Ambik engko terlewat nak berbuka....

Konon heaven kan bila duduk membujang tanpa wife dan family.... Takde siapa yang kejutkan.... Adoiiiiiyai.... Kelangkabutlah menguruskan makanan yang dibeli petang tadi sorang... Selalunye ada orang yang aturkan.... Heaven ker....???? :p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...