Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

07 August 2011

Gadget : Marah Betul Aku Dengan Angry Bird Ni, Mengacau Kerja Aku Jer....!!!


Dalam busy2 katanye, sempat juga ber Angry Bird.... Hehehehe.... Buat kerja pun kena juga rehat seketika.... Kalau tak focus pasti akan kurang... Lagi2 kalau buat kerja tengah2 malam.... Aku pun dah terjebak dengan Angry Bird ni.... Tapi takdelah sampai fanatik sangat....


Sorrylah workstation aku dah berterabur dengan macam2 benda... Dengan pelannye, note booknye dan macam2 lagi atasnye... Nasib baik pelan kecik jer... Kalau saiz A1 dah sure tampal kat dinding punya....



Tension juga main benda alah ni... Lain burung, lain tugas dan powernye.... Sebelum ni malas nak layan tapi bila dah terinstall tu nak juga mencubanye... Mudah tanpa banyak memikirkan, tak seperti kerja yang aku buat sekarang ni.... Dah tu banyak pulak versionnye, tapi yang yang aku install ni yang free punya... Malaslah nak membazir membeli dengan game macam ni... Kalau app lain yang berguna untuk kerja kira ok.... Selamat bermain yer... Jangan lupa akan kerja tu sudah.... :)

6 comments:

kEy said...

uuuuu nak bnde petak yang kat bawah tuh~~

Chilabaey's Spot 2 said...

Boleh sajer... Tunggu sampai saya puas main yer... hehehehehe.... Ada ajer awak ni... :) :) :)

Marya Hana said...

kalau dah start main angry birds, ape benda semua x jalan.. saya jugak ! :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Marya Hana....

Betullah Sis, berhantu juga benda alah ni... Mengganggu kefocusan saya ni... Hehehehehe.... :)

Aniz said...

angry chilabaey vs angry bird..hahaha

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Aniz....

Hahahaha... Macam betul jer... Hehehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...