Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 August 2011

Indah Khabar Dari Rupanye....!!!!


Tahun ni aku kurang membeli kuih raya... Aku banyak membeli makanan ringan yang kering2 jer..... Macam kerepek2 ubi, pisang dan sebagainye.... Macam tahun2 lepas, sampai tak habis pun kuih2 yang ada... Tetamu yang datang sukakan yang kering2 jer.... Mak aku pun sama... Dia kata malas nak beli kuih2 raya banyak2... 



Kadang2 tu, rupa cantik tapi rasa sama jer... Lagi2 kalau membeli kuih raya kat area Chow Kit... Itu pengalaman aku 5 tahun lepas.... Rupa pelbagai tapi rasa sama jer....  Sejak raya tu aku tak pernah nak beli kuih2 raya kat Chow Kit Road.... Mungkin dah berubah kot dari tahun ke tahun.... Tahun ni aku cuma beli terus melalui kawan2 office.... Senang, sampai jer masa kuih2 ni yang datang kat aku.... Hehehehehe.... Apa2 pun Selamat Menyambut Hari Lebaran esok.... 


4 comments:

Ninneta - MissPlum said...

Hai, apakabar sahabat.... :)

Datang untuk mengucapkan,

Selamat hari Raya Idul Fitri, Mohon maaf lahir dan batin.


-Ninneta-

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ninneta...

Haiiii... Sahabatku dari seberang.... Saya di sini baik2 sahaja... Thanks sebab masih datang ke blog picisan saya ini ya...

Salam Idul Fitri.... :)

eMMe said...

bro! pas ni kalo nak beli kuih raya,beli dgn saya, rupe menarik, rasa lain2, sedappppp lak tuh, hehehhe....betul bro, saya tak tipu, sebab saya jual kuih raya, next year tau bro order same saya, cewah!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme...

Ooooo iyer ker, kalau tahu dah sah saya oeder dengan Emme... Insyaallah tahun depan yer... Saya order dengan Emme.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...