Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 August 2011

Ponteng Puasa dan Ponteng Kerja....!!! Mana Satu Pilihan Anda....!!!!


Alhamdulillah dah masuk 11 hari kita berpuasa untuk tahun ini.... Ada yang dah tinggalkan dah...??? Pastinye ada.... Kalau kat KL macam2 perangai orang nak beli makanan makan tengahari (ponteng)... Selalu juga aku perhatikan.... Tapi aku takdelah nak join sekali, nanti tak pasal2 kena tangkap.... 

Dan sekarang ni sibuk sikit dengan urusan harian dan kerja yang melambak di office.... Mana nak pergi sitenye, nak buat reportnye, nak buat drawingnye dan nak prepair document untuk submission kat government.... Maklumlah kerja makan gaji dan company consultant..... Tapi Alhamdulillah aku dapat manage nye dengan baik dan mengikut perancangan.... Aku jenis yang tak suka kelang kabut dalam buat kerja.... Nanti ini nak cepat, yang itu nak cepat, semua kita usik sikit2 tapi akhirnye semuanye tak siap.... Stail aku buat kerja, siapkan satu2 dan tahu yang mana satu yang urgent.... 

Jadual kerja pun dah berubah sikit untuk bulan Ramadhan ni, masuk pukul 8.15 pagi dan balik pukul 4.45 petang.... Agak singkat juga masa kalau nak dibandingkan dengan flow kerja yang ada atas meja.... Tapi apa2 pun cuma aku nak cakap Selamat Menjalankan Kerja dan Selamat Berpuasa...!!! Hehehehe... Itu jer... Terima kasih kepada semua followers aku yang telah follow blog tak seberapa aku ni.... 


4 comments:

eMMe said...

Sebolehnya saya tak mo ponteng....huhuhu....

Unknown said...

Best Entry Ni
Salam kenal,
nice blog,
done following you,
Kalau free jemput singgah ke blog saya,
Bagi komen and nasihat ok.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Bagus2.... Itu yang kita akan amalkan.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Fahmie firas...

Terima kasih bro... Thanks sbb follow...
Insyaallah saya akan terjah blog awak....

* Dah terjah dah... Menarik... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...