Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

31 August 2011

Selamat Hari Raya Semua Followers... Lambat Sikit Yer....!!!!


Dah hari kedua baru sempat buat entry ucapan raya... Sibuk dan tak sempat nak buat apa.... Banyak sangat aktiviti menjelang Syawal hari tu....

So dikesempatan ini saya dari Blog Chilabaey's Spot ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada semua blogger yang follow blog ini.... Walaupun blog ini tidaklah semeriah blog2 blogger lain.... Hanya blog picisan yang ingin berkongsi dengan umum tentang kehidupan dan perjalanan hidup saya selama ini....

SELAMAT HARI RAYA SEMUA....


2 comments:

eMMe said...

saya pun pakai baju raya color hitam hijau, kim salam kat kakak....

Selamat Hari Raya!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme...

Tagun ni saya pakai colour krim sebenarnye... Tapi sajer pakai baju ni sebab nak cepat hari tu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...