Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 August 2011

Bila Menantu Rindu Akan Bapa Mertuanye....!!!


Lebih 100 hari Arwah Abah aku meninggalkan aku sekeluarga... Termasuklah menantu perempuan tunggal beliau seorang ni... Terasa kerinduan bila melihat wajahnye.... Semasa hayat arwah, menantu inilah yang dipuji oleh arwah abah dan menantu ni jugalah yang bertungkus lumus menguruskan arwah abah aku dan menantu inilah yang sangat memahami situasi family aku ketika itu...


Semalam selepas balik dari Pasar Ramadhan, aku terus bawa wife aku ke pusara arwah abah aku... Lama dia tak berjumpa dengan arwah.... So petang tu terpahat di wajahnye rasa rindu akan bapa mertuanye yang dah tiada....


Syukur aku ke hadrat Ilahi kerana dianugerakan seorang isteri yang sangat2 memahami situasi aku dan family.... Jasa mu amat aku hargai dan aku sanjungi... Tak semua boleh buat seperti wife aku buat.... Hanya mereka yang telah mengharungi sahaja yang faham hakikat sebuah kehidupan seperti aku....

2 comments:

EB said...

Salam Ramadhan bang..
Smpikn Salam Ramadhan juga kepada Akak..

Alhamdulillah abg pnya isteri yang begitu memahami dan bgitu menyayangi.. Semoga dipermudahkan segala urusan.. Kepada arwah ayah abg.. Ramadhan ini adalah bulan pnuh keberkatan kpada arwah..

p/s: sedih pula ni.. Hmm..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EB....

Salam Ramadhan juga untuk awak Bro... Insyaallah saya akan sampaikan...

Alhamdullillah syukur.... Beruntung sangat dapat wife macam ni...

Jangan sedih, tapi sebenarnye saya yang terharu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...