Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 August 2011

Header Malas & Ucapan Raya Untuk Mu...!!!!


Inilah header Raya orang malas.... Nak buat macamana, masa takde.... Ubah apa yang patut jer.... Hehehehe.... 

Sempena Hari Raya Aidil Fitri yang bakal tiba tak lama lagi, di sini aku dari Chilabaey's Spot a.k.a Pakngah ingin memohon ampun dan maaf sekiranye di dalam aku berblogging ada tersilap kata, terlanjur perbuatan, terkutuk, terumpat dan terkasar bahasa, sepuluh jari aku hulurkan dengan rendah diri....

Terima kasih kepada semua followers dan semua silent reader aku selama ini kerana tak bosan untuk terjah blog tak seberapa ini... Sebuah blog picisan yang ingin dikongsikan bersama dalam mengharungi kehidupan di dunia ini.... Selamat berhari raya bersama keluarga tercinta, tahun ini tak tahu lagi nak tempuh macamana setelah abah aku meninggalkan aku untuk selama2nye.... Aku harap semua itu dapat aku harunginye dengan tabah dan tenang di pagi raya nanti.... Sekian terima kasih....


2 comments:

eMMe said...

Bro, okeyla tu....daripada ekad saya, maha malas, hahaha... pst: ade name bro kat entry raya saya, heee...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme...

Terima kasih.... Insyaalaallah saya akan terjah... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...