Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 August 2011

Selamat Hari Raya Tuan, Ada Rezeki Kita Mengopi Yer....!!!!


Minggu ni aku dapat 2 kad raya tapi berlainan version.... Version pertama, version terkini iaitu Kad Raya  Maya dari sahabat blogger aku Eqbalzack... Siapa yang tak kenalkan....??? Thanks a lot tuan, nanti kalau saya buat open house nanti, saya akan jemput tuan dahulu.....

Untuk version yang 1 lagi, version lama iaitu Kad Raya yang dipos... Ini un datangnye dari seorang sahabat blogger aku juga... Tapi nanti aku bagitahu siapa dia... Sebab aku tak tangkap gambar kad tu lagi.... Hehehehehe.... Ada sesiapa lagi nak bagi aku kad raya, sila2kanlah yer... Nanti aku balas balik...  :)

Selamat berbuka semua... Aku berbuka dalam kereta jer kejap lagi sebab banyak sangat tempat nak pergi dan nak disettlekan... :p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...