Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 August 2011

2 Hari Aku Membujang, Indahnye Dunia... Hek... Hek... Hekkk...!!!


Macam nilah kalau jadi orang bujang semula.... Lepak rumah, layan movie, tidur tak hingat, petang pergi pasar cari juadah dan tunggu waktu berbuka... Antara rutin harian kalau aku bujang di bulan Ramadhan...

Sebenarnye wife aku balik Ipoh malam semalam dengan kakak ipar aku. Aku pulak ada kerja sikit nak dibuat dan kena hantar kereta repair dan service.... Last2 takleh siap, kena hantar esok pagi lagi sekali.... Tadi dah service tapi ada benda lain yang belum settle lagi.... Malas nak tinggalkan kereta kat bengkel, nanti patah kaki aku jawabnye... Kurang2 pun malam2 sikit hari ni boleh juga ke mana beli sahur... Sahur ker...??? Silap2 makan meggi dengan minum oat jer... Namapun bujang....

So untuk berbuka hari ni aku beli Nasi Kerabu di Pasar Ramadhan di Kampung Penchala.... Adalah juga beli kuih sejenis... Popiah Basah... Airnye tak beli, aku buat kat rumah jer... Tapi kalau beli juadah dengan wife aku, dah sure macam2 punya.... Oklah aku nak berehat sekejap... Baru lepas basuh baju dan sapu rumah.... Bujanglah katakan.... Hehehehehe..... SELAMAT BERBKA SEMUA.....!!!  :)


2 comments:

Nur -al- Ain said...

fuiyoo kemain cantik org bujang hias pinggan,, terus nmpk nasi kerabu sgt sedappp..hahaa

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Al Ain...

Walaupun tak berapa sedap, tapi hiasan tu membuat ia menyelerakan... Hehehehehe.... Sebenarnye jarang makan Nasi Kerabu, tak sampai 10 kali pun sepanjang hidup ini.... Boleh pulak tadi nak tukar selera... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...